آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

قاتل خاموش در ارومیه سه قربانی گرفت



اخبار حوادث - قاتل خاموش در ارومیه سه قربانی گرفت

این حادثه به علت عدم رعایت موارد ایمنی و استفاده نادرست از گاز پیک نیک و زغال سوخته و نیز قرار دادن آن در داخل چادر اتفاق افتاده که منجر به مرگ سه نفر شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی گفت: سه نفر از شهروندان ارومیه ای بر اثر نشت گاز منوکسید کربن، جان خود را از دست دادند.

علی افتخاری در گفت و گو با ایرنا افزود: شب گذشته، سه نفر در شهرستان ارومیه که به علت برودت و سردی هوا و به منظور تامین گرمای داخل چادر محل اسکان از گاز پیک نیک و زغال سوخته استفاده می کردند، بر اثر مسمومیت با گازمنوکسیدکربن جان خود را از دست دادند.

وی اضافه کرد: این حادثه به علت عدم رعایت موارد ایمنی و استفاده نادرست از گاز پیک نیک و زغال سوخته و نیز قرار دادن آن در داخل چادر اتفاق افتاده که منجر به مرگ سه نفر شده است.

وی اظهار کرد: در روزهای بهاری به دلیل سرما و گرمای متناوب، بسیاری از خانواده ها بدون توجه به احتمال نشت گاز منوکسید کربن، اقدام به روشن کردن بخاری یا وسایل مشابه می کنند که عدم دقت در این خصوص می تواند به مرگ آنها منجر شود.

پیش از این نیز در زمستان گذشته سه نفر در یک روز جان خود را از دست داده بودند. 

اخبار حوادث - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------