آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

سارقی با کلکسیونی از جرایم



 اخبار حوادث -  سارقی با کلکسیونی از جرایم

سرکلانتر ششم پلیس پایتخت از دستگیری سارق 20 ساله‌ای با کلکسیونی از جرایم خبر داد.

 سرهنگ محمدحسن خلیلی با بیان اینکه در ساعت 13 و 15 دقیقه روز بیستم بهمن ماه ماموران گشت کلانتری 110 شهدا از طریق دریافت پیام از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان یک فقره سرقت قرار گرفتند، گفت: ماموران گشت با حضور در محل حادثه دریافتند که سارقی 20 ساله به نام «بهرام» در حال سرقت وانت پیکانی در محدوده خیابان پاسدار گمنام است.

 

وی با بیان اینکه ماموران بلافاصله نسبت به توقیف این خودرو اقدام کردند، گفت: راننده جوان توجهی به دستورات پلیس نداشت و به سرعت به سمت یکی از ماموران حمله و مامور پلیس را بین دو دستگاه خودرو قرار داد و ضمن آسیب رساندن به چندین دستگاه خودروی پارک شده در محل، اقدام به فرار کرد. سرکلانتر ششم پلیس پایتخت با اشاره به تهاجم عمدی متهم به سمت مامور پلیس، گفت: در ابتدا مامور پلیس اقدام به شلیک یک تیر به صورت هوایی و سپس تیراندازی به سمت خودرو کرد اما مجددا متهم با خودروی خود از محل متواری شد.

 

خلیلی با بیان اینکه با مشاهده صحنه فوق، مردم به کمک مامور پلیس آمدند، گفت: در خیابان شکوفه خودروی متهم به علت ترکیدگی لاستیک که به دلیل اصابت تیر پلیس رخ داده بود، متوقف و متهم خودرو را رها و سعی داشت که به صورت پیاده متواری شود اما به علت خونریزی در فاصله 50 متری داخل پارک، به زمین می‌افتد.

 

وی با بیان اینکه با حضور ماموران پلیس و اورژانس، متهم که از ناحیه ران پای چپ مورد اصابت گلوله پلیس قرار گرفته بود، به بیمارستان منتقل شد، گفت: در بازرسی از خودرو، یک عدد پایپ شیشه‌ای آغشته به مواد روانگردان از نوع شیشه و از زیر کف‌پوش صندوق عقب خودرو نیز پنج گرم و 70 سانت تریاک و 30 سانت هروئین به دست آمد.

 

سرکلانتر ششم پلیس پایتخت با بیان اینکه با ثبت اطلاعات این متهم 20 ساله در سیستم بایگانی اطلاعات مجرمان حرفه‌ای پلیس آگاهی، مشخص شد که «بهرام» دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت لوازم خودرو، خودرو، حمل مواد مخدر و حتی یک فقره قتل عمد در سال 90 است، گفت: با توجه به مجروح بودن متهم، پرونده به همراه وی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

اخبار حوادث - آرمان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------