آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دستگیری مأمور قلابی کمیته امداد



اخبار ,اخبار حوادث ,مأمور قلابی کمیته امداد

 

اخبار حوادث - دستگیری مأمور قلابی کمیته امداد

متهم روزانه به 30 باب منزل در شهرستان‌های شهریار، فردیس، ملارد و اندیشه مراجعه و با نشان دادن کارت کمیته امداد موفق به گرفتن 15 صندوق صدقات از آنان می‌شده است.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از دستگیری مأمور قلابی کمیته امداد امام خمینی (ره) خبرداد که از مردم سه شهرستان شهریار، اندیشه، فردیس و ملارد سرقت می‌کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ منصور خدادادی در تشریح این خبر گفت: با دریافت پرونده‌ای مبنی بر دستگیری سارق صندوق صدقات و کشف کارت و رسید جعلی کمیته امداد از کلانتری 11 مرکزی شهریار موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: متهم به هویت "ن" اهل شیراز ساکن فردیس در تحقیقات و بازجویی پلیس اظهار داشته حدود 10 ماه بوده که با بدست آوردن یک برگ رسید کمیته امداد با استفاده از اسکن کردن و پرینت رنگی موفق به جعل آن شده است.

خدادادی افزود: با توجه به این که متهم جهت انجام این کار نیاز به یک جلد کارت شناسایی داشته نهایتاً به روشی که ذکر شد یک جلد کارت شناسایی کمیته امداد و مأمور جمع آوری صدقات و نذورات نیز به نام خود جعل کرده است.

خدادادی تصریح کرد: متهم روزانه به 30 باب منزل در شهرستان‌های شهریار، فردیس، ملارد و اندیشه مراجعه و با نشان دادن کارت کمیته امداد موفق به گرفتن 15 صندوق صدقات از آنان می‌شده است.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران عنوان داشت: وی با استفاده از کلید دست ساز و دم باریک صندوق‌ها را باز می کرده و روزانه مبلغ 100هزار تومان پول جمع آوری و بابت آنها رسید به صاحبان خانه می‌داده است.

وی خاطرنشان کرد: سارق برای شک نکردن مالکان شماره کذب برروی صندوق می نوشته و اعلام می‌کرده غیر از او کسی حق باز کردن صندوق را ندارد و در این مدت جمعاً مبلغ 300 میلیون ریال اخذ که اکثر وجوه را جهت مصرف مواد مخدر از نوع شیشه و معیشت خود استفاده کرده است که در این خصوص نمایندگان کمیته امداد شهرستان‌های شکایت کرده و متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قانونی شد. 

اخبار حوادث - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------