آزادی از زندان برای سرقت‌های سریالی



اخبار ,اخبار حوادث ,سرقت‌های سریالی

 

اخبار حوادث - آزادی از زندان برای سرقت‌های سریالی

مرد شیشه‌ای با آزادی از زندان به کمین می‌نشست تا به سرقت باتری خودروها دست بزند.این مرد در آخرین دستبردش وقتی با صاحب خودرو روبه‌رو شد به وی حمله کرد تا راهی برای فرار پیدا کند.

ساعت 6 صبح سوم اسفندماه سال گذشته زن جوانی زمانی که می‌خواست سوار مزدایش شود با صحنه عجیبی روبه‌رو شد.


این زن که خودرویش را در خیابان پارک کرده بود وقتی دید که مرد ناشناسی در حال بازکردن باتری خودرویش است، شوکه شد و با رساندن خود به آن مرد مرموز به این کار وی اعتراض کرد و همین کافی بود که مورد حمله قرار گیرد. زن وحشت‌زده چاره‌ای جز داد و فریاد نداشت و این در حالی بود که جوان تبهکار باتری را برداشته و می‌خواست فرار کند. اهالی محله که با این صحنه روبه‌رو شده بودند دزد چاقوکش را محاصره کردند و وی که چاره‌ای نمی‌دید روی زمین نشست و تسلیم شد. این دزد باتری در کلانتری یافت‌آباد وقتی دید که دستش برای مأموران پلیس رو شده است چاره‌ای جز اعتراف ندید و به سرقت باتری اعتراف کرد.

 

با توجه به این‌که ردپای این دزد به نام «محسن» در سرقت‌های سریالی و مشابهی به دست آمده بود تیمی از کارآگاهان با دستور بازپرس حاج اسفندیاری از شعبه 13 دادسرای یافت‌آباد مأموریت یافتند تا از جزئیات این سرقت‌ها پرده بردارند. کارآگاهان در تجسس‌های خود پی بردند محسن از دزدان قدیمی داخل خودرو است که به زندان محکوم شده و با آزادی از زندان باز به دنیای تبهکاران بازگشته است.

 

«محسن»‌ تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: چند ماه پیش به خاطر سرقت داخل خودرو به 6 ماه زندان محکوم شدم، وقتی آزاد شدم به دنبال کار گشتم اما نتوانستم کاری پیدا کنم به خاطر همین دوباره به فکر سرقت افتادم. تصمیم گرفتم باتری خودروهای پارک شده را بدزدم، چون برای این کار نیاز داشتم خودرویی زیرپایم باشد نزد «مهدی» که دوستم بود رفتم و از وی خودروی پیکانش را خواستم و قرار شد که در ازای هر روزی که خودرویش در اختیارم است، باتری سرقتی به وی بدهم. یک ماه خودرویش دستم بود و 30 باتری سرقتی را به «مهدی» دادم و 50 باتری دیگر را به ارزش 60 تا 70 هزار تومان فروختم که البته در این سرقت‌ها لاستیک‌های زاپاس و سیستم صوتی را نیز به سرقت برده و همه را به دو مرد با نام‌های «منوچهر» و «علی» معروف به «بهرام» فروختم.


این دزد قدیمی که شیشه‌ای است درخصوص حمله‌ور شدن با چاقو به زن جوان گفت: صبح روز حادثه شیشه مصرف کرده و در توهم بودم و از این کار خیلی پشیمانم. این دزد شیشه‌ای به دزدی‌های زیادی در محدوده‌های شهرک ولیعصر، یافت‌آباد و نعمت‌آباد اعتراف کرد و پلیس با راهنمایی وی «منوچهر»، «مهدی» و «علی» را به اتهام خریدن اموال دزدی دستگیر کرد.
اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------