احتمال قتل محمدامین پر رنگ شد



اخبار حوادث - احتمال قتل محمدامین پر رنگ شد
باشگاه خبرنگاران :معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی گفت: با توجه به مدارک و شواهد به دست آمده احتمال قتل محمد امین بسیار بالا ‌ست ولی تا زمانی که جسد این کودک پیدا نشود، تحقیقات پلیسی ادامه خواهد داشت.اواخر ماه رمضان امسال پدر محمدامین با مراجعه به ماموران پلیس شهر نقاب در استان خراسان رضوی از ناپدید شدن مرموز پسر 5 ساله اش خبر داد.
مرد جوان به ماموران گفت امروز چند دقیقه دیرتر از تعطیلی کلاس ورزش محمدامین به محل باشگاه رسیدم و با غیبت او مواجه شدم. بعد از اینکه داخل باشگاه رفتم متوجه شدم مسئولین باشگاه لباس محمدامین را تنش کرده و او را دم در فرستادند. در ادامه با کمک مسئولان باشگاه خیابان های اطراف را جست‌وجو کرده اما هیچ اثری از پسرم نیافتیم.

پس از طرح این شکایت عکس و مشخصات محمدامین در اختیار گشتی های پلیس قرار گرفت و با بررسی بیمارستان ها و کلانتری های شهر فرضیه تصادف کردن کودک 5 ساله و یا تحویل دادن او به کلانتری منتفی شد.

در حالی که تجسس های پلیس در این رابطه ادامه داشت 18 ساعت بعد از مفقود شدن کودک خردسال شخصی ناشناس با خانواده محمدامین تماس گرفت و مدعی شد فرزندشان نزد او است. این مرد بدون اینکه در این باره درخواستی داشته باشد تلفن را قطع کرد.
بعد از این تماس روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه ای شد و ماموران با آموزش های لازم به خانواده محمدامین از او خواستند در صورت تماس دوباره مرد کودک ربا به بهانه تحویل دادن پول با وی قرار بگذارند. چند ساعت بعد فرد ناشناس دوباره با خانواده محمدامین تماس گرفت و برای آزادی او 500 سکه بهار آزادی درخواست کرد.

کارآگاهان پلیس آگاهی با ردیابی های ویژه پلیسی متوجه شدند مرد کودک ربا از یک باجه تلفن همگانی تماس می گیرد که بلافاصله باجه مورد نظر تحت نظر قرار گرفت و هنگامی که متهم قصد داشت با خانواده کودک 5 ساله تماس بگیرد از سوی کارآگاهان دستگیر شد.
با انتقال مرد تبهکار به اداره آگاهی مشخص شد وی از مجرمان حرفه ای است که 17 سال از زندگی خود را در زندان های شهرهای مختلف سپری کرده و اتهاماتی همچون سرقت مسلحانه و مشارکت در قتل را در پرونده خود دارد.

مرد کودک ربا آخرین بار دو سال قبل از زندان آزاد شده بود و در بازرسی از خودروی وی شماره تلفن همراه پدر محمدامین کشف شد. تنها مظنون این ماجرا در بازجویی‌ها با ابراز بیگناهی مدعی بود از ماجرای کودک ربایی بی اطلاع است و ماموران وی را به اشتباه دستگیر کردند.  در حالی که متهم مدعی بود وضعیت جسمانی‌اش خوب نیست ماموران او را به بازداشتگاه انتقال دادند تا پزشک وی را مورد معاینه قرار دهد اما قبل از این که پزشک در محل حاضر شود تنها مظنون این کودک ربایی مرموز جان خود را از دست داد.  با مرگ مرد تبهکار معمای این کودک ربایی پیچیده تر شد.

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی درباره این خبرگفت: پس از مرگ متهم اصلي پرونده آدم ربايي، تحقيقات پليس با بازجويي از ۲ متهم ديگر اين پرونده ادامه يافت. سرهنگ مصطفایی دراین باره افزود: زني که در اين ماجرا همراه متهم اصلي پرونده بود چندي پیش اعتراف کرد که "محمدامين" به قتل رسيده است و جسد او را نيز داخل چاه پر از آب انداخته اند.

این مقام مسئول جنایی کشور ادامه داد: به دنبال اعترافات اين زن، پلیس به همراه نیروهای امدادی به جست وجو در منطقه ذکر شده پرداختند ولي تا الان موفق به کشف جسد "محمد امین" نشده اند.

به گفته مصطفایی، با توجه به مدارک و شواهد به دست آمده احتمال قتل محمد امین بسیار بالا است ولی تا زمانی که جسد این کودک پیدا نشود پرونده همچنان مفتوح بوده و تحقیقات پلیسی ادامه دارد.
اخبار حوادث - باشگاه خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------