آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

آمار قتل در لندن برای اولین بار از نیویورک سبقت گرفت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

برای نخستین بار در تاریخ معاصر طی دو ماه گذشته آمار قتل در لندن بیشتر از نیویورک بوده است.

به گزارش ایسنا، آمار نشان می‌دهد که در ماه فوریه در لندن ۱۵مورد قتل گزارش شده در حالی که در نیویورک در همین ماه ۱۴ فقره قتل روی داده است. در ماه مارس، ۲۲ فقره قتل در لندن روی داد که باز هم یک مورد بیشتر از نیویورک بوده است.

 

بنا به گزارشی که در نشریه ساندی تایمز - چاپ لندن منتشر شده، آمار قتل در نیویورک از دهه ۱۹۹۰ تاکنون ۸۷ درصد کاهش یافته اما در لندن تنها طی سه سال گذشته شمار قتل ۴۰ درصد افزایش داشته است. این آمار شامل "قتل‌های تروریستی" نمی‌شود.

 

بر خلاف نیویورک که قتل‌ها عمدتا با سلاح گرم صورت می‌گیرد در لندن چاقو سلاحی است که در اکثر قتل‌ها به ویژه در میان نوجوانان به کار برده می‌شود.

 

همچنین سال گذشته ۸۰ مورد قتل با چاقو در لندن روی داده که طی ۱۰ سال گذشته چنین میزانی از قتل در پایتخت انگلیس سابقه نداشته است.

 

آمار رسمی پلیس لندن نشان می‌دهد که سال گذشته بدترین سال از نظر قتل‌هایی بوده است که با سلاح سرد صورت گرفته و قربانیان آن اکثرا نوجوانان کمتراز ۲۵ سال بوده‌اند.

 

به گزارش بی‌بی‌سی، مقامات انگلیس از بابت افزایش شمار قتل در لندن ابراز نگرانی کرده‌اند و شهردار لندن از دولت خواسته است تا اقدامات لازم جهت جلوگیری از افزایش میزان جنایت در پایتخت را به عمل آورد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------