شعرخوانی مرد بدبین در دادگاه جنایی



اخبار حوادث - شعرخوانی مرد بدبین در دادگاه جنایی

مرد بدبین که از 10 سال پیش بخاطر قتل همسرش در زندان است در آخرین دفاع از خود تنها شعر خواند. 3 دختر و پسر کوچک خانواده اصرار دارند پدرشان قصاص شود.

 دوم خرداد ماه سال 83 مردی 50 ساله با چهره‌ای پریشان پای در کلانتری 24 مرکزی کرج گذاشت و پرده از راز جنایت خانوادگی برداشت. «بهمن» به مأموران گفت: دقایقی پیش داخل خانه با همسرم به نام «شهلا» درگیر شده و با ضربات چاقو او را داخل حمام به قتل رسانده‌ام.


با این اعترافات تیمی از مأموران همراه با مرد همسرکش به قتلگاه پای گذاشته و با صحنه هولناکی روبه رو شدند.دختر جوان که اشک می‌ریخت در کنار جسد غرق خون مادر نشسته و با دیدن مأموران گفت: از مدرسه به خانه برگشتم و هرچه زنگ خانه را به صدا درآوردم کسی پاسخگو نبود تا اینکه پدرم با چهره‌ای عصبانی از خانه خارج شد و من توانستم وارد ساختمان شوم. نگران بودم و به کمک همسایه‌ها توانستیم در خانه را باز کنیم و زمانی که به سمت حمام رفتیم جسد خون‌آلود مادرم را پیش روی خودم دیدم.


بازجویی‌های پلیسی از عامل این جنایت آغاز شد. «بهمن» گفت: به همسرم بدبین بودم و آن روز  از وی خواستم تا با هم صحبت کنیم که شهلا بی‌تفاوت به حرف‌هایم به حمام رفت. من نیز که در اوج عصبانیت به او شک داشتم از آشپزخانه چاقویی برداشته و به سمت حمام رفته و در همان جا ضرباتی به او زدم.


14 دی ماه سال 84 جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه 21 دادگاه کیفری استان تهران برقرار شد و «بهمن» به قصـــاص نفس – اعدام – محکوم شد، اما قضات دیوان خواستار بررسی سلامت روحی و روانی این مرد شدند.در این مرحله کمیسیون پنج نفره پزشکی قانونی تشکیل شد و با وجود گذشت 9 سال از جنایت، سلامت روانی عامل جنایت مورد تأیید قرار گرفت.
در دادگاه:
روز گذشته – 30 شهریور ماه – جلسه رسیدگی به پرونده این مرد همسرکش در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد ، ابتدا 3 دختر و پسر کوچک خانواده خواستار قصاص پدرشان شدند ولی پسر بزرگ خانواده که روزهای نخست با دیگر اعضای خانواده‌اش همنظر بود رضایت و بخشش پدرش را از ریاست دادگاه خواستار شد.


پسر بزرگ خانواده به قاضی پرونده گفت: پدرم پس از 10 سال زندان پشیمان است و از اعضای خانواده‌ام نیز می‌خواهم که او را ببخشند.
سپس «بهمن» برای دفاع در جایگاه قرار گرفت و گفت: قبول دارم که همسرم را کشته‌ام ولی پشیمان هستم.وی در پایان حرف‌هایش از رئیس دادگاه اجازه گرفت که چند بیت شعر بخواند که مضمون آن تنهایی، بخشش و کمک خواستن از خدا بود.
بنابر این گزارش، قاضی عزیزمحمدی و 4 قاضی مستشار پس از اظهارات متهم و خانواده وی وارد شور شده و بهمن را به قصاص نفس – اعدام – محکوم کردند.
 اخبار حوادث - روزنامه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------