دو کف زن بازار تهران دستگیر شدند/ سرقت مقابل چشم مالباخته + عکس



دو مرد که با همکاری اقدام به کف زنی در بازار تهران می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در پی وقوع سرقت های متعدد به صورت کف زنی با شیوه و شگرد خاص که چندی پیش در اطراف میدان راه آهن و مقابل بیمارستان بهارلو اتفاق افتاده بود پرونده ای در این زمینه تشکیل و تحقیقات از مالباختگان آغاز شد.
 
در ادامه ماموران با دعوت از شکات تحقیقات مقدماتی خود را آغاز کردند که با اطلاعات بدست آمده از گفته های شاکیان و با چهره نگاری بعمل آمده تصویر متهمان که یک زن و مرد بودند بدست آمد.جمع بندی اطلاعات بدست آمده در قالب یک گزارش مکتوب به دادسرای ناحیه 11 شهر تهران منعکس شد و با دستور مقام قضایی عملیات شناسایی پلیسی از سر گرفته شد تا اینکه ردپای یکی از متهمان به نام آرین" که  دارای چند فقره سابقه کیفری بود بدست آمد.
 
لذا عملیات تعقیب و مراقبت توسط ماموران تجسس کلانتری 115 رازی ادامه یافت تا اینکه در تاریخ سوم شهریورماه ساعت 0845 مخفیگاه متهم در خیابان خوش شمالی شناسایی شد.

اخبار,اخبارحوادث , کف زنی


عوامل انتظامی با شیوه ها و شگرد های پلیسی پس از باز نمودن درب اصلی ساختمان عوامل این یگان به طبقه دوم منزل مراجعه و طی عملیات غافل گیرانه هرچند متهم قوی هیکل را در مخفيگاهشان دستگیر کردند.
 
متهمان ضمن اعتراف به بزه انتسابی جهت تحقیقات تخصصی تر و دستگیری سایر همدستان در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

اخبار,اخبارحوادث , کف زنی


 سرگرد ضرورنی در تشریح شیوه و شگرد این گونه سارقین به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در این روش سارقان ابتدا سوژه خود را انتخاب و پس از اینکه مطمئن شدند مالباخته وجه نقد به همراه دارد یک دسته دلار اصلی را به مالباخته نشان می دهند سپس به بهانه ی اینکه به دلیل خرید فوری کالا از سطح بازار تهران نیاز مبرم به پول ایرانی دارند و حاضرند مبلغ بیشتری را بپردازند مالباخته را فریب داده در یک چشم به هم زدن پول های دلار جعلی که فاقد ارزش ریالی است با وجوه نقد شاکی تعویض و سریعا از محل متواری می شوند.
 
وی ادامه داد:یا این شیوه که به کف زنی معروف است بدون اینکه مالباخته در همان لحظه متوجه شود این دلارها تقلبی است از وی سرقت انجام می شود و بدین طریق وجوه خود را از دست می دهد.

 

 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------