دستگیری سهامدار قلابی شرکت خودروسازی



جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان از دستگیری کلاهبرداری که خود را سهامدار یکی از شرکت های خودروسازی معرفی و از همین طریق هشت میلیارد ریال کلاهبرداری کرده، خبر داد.

به گزارش شامگاه چهارشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ مهرداد مهرگان گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با دریافت وجه نقد در قبال عرضه خودرو با قیمت مناسب، از آنان کلاهبرداری کرده؛ بررسی پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از احراز وقوع جرم با هماهنگی مقام قضایی و با استفاده از امکانات فنی و تعقیب و مراقبت ویژه، متهم متواری توسط کارآگاهان آگاهی در مخفیگاه خود در رشت دستگیر شد.

سرهنگ مهرگان با اشاره به اینکه متهم خود را به عنوان سهام دار یک شرکت خودروسازی معرفی کرده بود، گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی ها اعتراف کرد با جلب اعتماد از طریق وانمود کردن به عدم دریافت سود و تحویل چند دستگاه خودرو در مهلت تعیین شده، افراد زیادی را به سوی خود جلب و به دریافت پول نقد از آنان اقدام کرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گیلان خاطرنشان ساخت: کلاهبردار با فریب و نیرنگ و اقدامات مجرمانه، توانسته بود از 80 متقاضی هر کدام مبلغ یکصد میلیون ریال کلاهبرداری کرده و متواری شود که دستگیر شد.

وی از شهروندان خواست در هنگام انجام معاملات، از وجود افراد حقیقی و حقوقی فروشندگان مطمئن شده و در خصوص سابقه فعالیت و کارهای قبلی آنان تحقیق کنند.

 اخبار  حوادث  -  ایرنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------