آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

حمله خونین به معاون آموزش و پرورش فریدونکنار توسط کارمند معترض



 معاون اداری مالی اداره آموزش و پرورش شهر فریدونکنار در غرب استان مازندران در مسیر رفتن به اداره توسط یکی از همکارانش مورد سوءقصد قرار گرفت.

سلیمان قنبرنژاد از سوی یکی از همکارانش که به صدور حکم جا به جایی‌اش معترض بود با چاقو مورد حمله قرار گرفت و بشدت زخمی شد.


بر اساس این گزارش، با حضور و تماس مردمی در صحنه درگیری مصدوم به وسیله خودروی اورژانس 115 به یکی از کلینیک‌های درمانی فریدونکنار منتقل شده است.


فرماندار فریدونکنار در تماس تلفنی به خبرگزاری ایرنا حمله به معاون آموزش و پرورش این شهر و جراحت شدید این مدیر فرهنگی را تأیید کرد.


مهرداد ابراهیمی گفت که قنبرنژاد توسط یکی از همکارانش مورد حمله قرار گرفت و برای درمان به یکی از کلینیک‌های این شهر منتقل شد.


وی جزئیات بیشتر در مورد این درگیری و حواشی آن را به پس از بررسی کارشناسی از سوی مسئولان موکول کرد و گفت که در شرایط کنونی، درمان فرد زخمی شده اولویت کاری است.


فرماندار فریدونکنار در عین حال علت این درگیری را طبق گزارش اولیه جا به جایی مهاجم به دلیل محکومیت اداری دانست.  بنابر این گزارش، مرد مهاجم که 40 ساله و از معاونان اجرایی یکی از مدارس فریدونکنار است نیز توسط مأموران پلیس دستگیر شد.

 

 اخبار  حوادث  - ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------