آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

سقوط مرگبار دختر جوان در مهمانی 2 پسرخاله



دو پسرخاله و دختری جوان که در جریان سقوط مرگبار دختری در شرق تهران بازداشت شده‌اند، در بازجویی‌ها منکر اطلاع از نحوه مرگ او شدند. 

به گزارش جام‌جم، صبح سه‌شنبه هفته گذشته همزمان با سقوط مرگبار دختری 19 ساله از تراس طبقه سوم آپارتمانی در شرق تهران، یک دختر جوان و دو پسرخاله بازداشت شدند. این سه نفر در تحقیقات اولیه منکر هرگونه اطلاع از سقوط مرگبار دختر 19 ساله شدند. دیروز متهمان برای ادامه تحقیقات به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند.

 

مهران، یکی از متهمان به قاضی سجاد منافی‌آذر گفت: من یکی دو ماه پیش از طریق دختر مورد علاقه پسرخاله‌ام با الناز آشنا شدم. در جریان این آشنایی متوجه شدم والدینش به خاطر اعتیاد از هم جدا شده‌اند و الناز به تنهایی زندگی می‌کند. هر بار که درباره ناراحتی و مشکلاتش پرس‌وجو می‌کردم می‌گفت خیلی مشکل دارد و من نمی‌توانم آن را حل کنم.

 

وی افزود: دو سال به تنهایی زندگی کرد و از چند ماه پیش نزد خواهرش رفت. عصر سه‌شنبه هفته گذشته با من تماس گرفت و گفت با دوستانش به فشم رفته است. شب که به خانه بازگشتم، پسرخاله‌ام و دختر مورد علاقه‌اش نزدم آمدند. ساعاتی بعد الناز تماس گرفت و خبر داد به بوستان چیتگر رفته و نشانی خانه جدیدم را گرفت و او ساعت 12 شب پیش ما آمد. ساعت 8 صبح با سر و صدای پسرخاله‌ام از خواب بیدار شدم. الناز داخل خانه نبود. بعد فهمیدیم خودکشی کرده است. ما در مرگش نقشی نداشتیم.

 

در ادامه پسرخاله وی نیز گفته او را تائید کرد و دختر بازداشت شده همراه آنها نیز به قاضی پرونده گفت: دو سال پیش با الناز از طریق دوست مشترکمان آشنا شدم. به خاطر اعتیاد پدرش، والدینش از هم جدا شدند. او همیشه با مادرش اختلاف و درگیری داشت. سه ماه پیش دوستی‌مان بیشتر شد. او به خانه‌مان می‌آمد. در همین گیرودار بود که با پسرخاله پسر مورد علاقه‌ام آشنا شد و با هم دوست شدند. نمی‌دانم چرا روز حادثه خود را از تراس به پایین پرت کرد.

 

تحقیقات از این سه نفر در پلیس آگاهی ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------