اسیدپاشی روی جوان اپتیما سوار به خاطر جدایی از دوست قدیمی



  پسر جوانی که روی صورت راننده اپتیما اسید پاشیده بود، پس از دستگیری خودش را به جنون زد و مدعی شد که تصور می‌کرده، قربانی هرشب با خواهرش رابطه پنهانی دارد.  عامل این اسید پاشی درنهایت راز این حمله اسیدی را فاش کرد و گفت؛ به خاطر حسادت دست به این کار زده است.  

 

شامگاه ٣١ خردادماه ‌سال‌جاری پسر جوانی با یکی از دوستانش سوار بر خودروی اپتیما در خیابان تهرانپارس بود که ناگهان پراید سفیدرنگی در کنار خودروی لوکس قرار گرفت و از پسر جوان خواست تا برای پرسیدن آدرس شیشه خودرو را پایین بکشد.  میلاد که قصد راهنمایی پسر جوان را داشت، وقتی شیشه خودروی لوکسش را پایین کشید، در برابر صحنه عجیبی قرار گرفت. راننده پراید که جوان آشنایی بود، مایع داخل ظرفی را به سمت او پاشید و در این صحنه میلاد احساس سوختگی در صورتش کرد و جوان پراید سوار به سرعت پا به فرار گذاشت.

 

خیلی زود میلاد ١٩ساله به کمک دوستش مهران به بیمارستان مطهری منتقل شد و با توجه به اسیدپاشی روی پسر جوان تیمی از ماموران اداره ١٦ پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات ویژه در بیمارستان حاضر شدند. میلاد که از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی ١٢‌درصدی شده بود، پس از درمان و درحالی ‌که وضع جسمی‌اش مساعد شده بود، از بیمارستان مرخص و پیش‌روی بازپرس نقدی‌نژاد قرار گرفت و از ماجرای اسیدپاشی پسر جوان پرده برداشت. کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات پی بردند جوان اسیدپاش یکی از دوستان مهران است که روز حادثه سوار بر خودروی پراید اقدام به اسیدپاشی مرموزی روی میلاد کرده است.

 

تیم پلیسی در این شاخه از تحقیقات به سراغ مهران رفته و وی که هنوز باور نداشت دوست قدیمی‌اش دست به این اسیدپاشی زده، گفت: «سال‌ها بود که با امیر دوست بودم و چندی پیش در یک ماجرای اتفاقی با میلاد دوست شدم و نمی‌دانم امیر با چه انگیزه‌ای روی میلاد اسیدپاشی کرده است.»

 

ماموران در این مرحله محل‌هایی را که احتمال می‌دادند امیر تردد کند را به صورت نامحسوس تحت‌نظر قرار دادند تا این‌که پس ٣ساعت از ماجرای اسیدپاشی امیر در منطقه تهرانپارس دستگیر شد.

 

امیر پس از دستگیری به ماجرای اسیدپاشی اعتراف کرد اما سناریوی مرموزی را پیش‌روی ماموران قرار داد و گفت: «چندی پیش متوجه شدم که میلاد با خواهرم طرح دوستی ریخته است.  یک حسی به من می‌گفت که آنها هرشب با هم رابطه پنهانی دارند. همین باعث شد تا برای پایان‌دادن به این رابطه پنهانی و انتقام‌گیری از میلاد، روی او اسیدپاشی کنم تا این‌که روز حادثه وقتی متوجه شدم میلاد و مهران با هم در خیابان تهرانپارس هستند، خودم را به آنها رسانده و به بهانه پرسیدن آدرس روی میلاد اسید پاشیدم.»

 

تحقیقات برای بررسی علت انگیزه این اسیدپاشی ادامه داشت تا این‌که امیر روز گذشته زمانی که در برابر بازپرس نقدی‌نژاد قرار گرفت، راز این اسیدپاشی را فاش کرد.

 

امیر گفت: «ماجرای رابطه پنهانی میلاد و خواهرم یک ادعای دروغ بود اما ماجرای اصلی این بود که من و مهران دوستان قدیمی و همیشه با هم بودیم تا این‌که چندی قبل در یک ماجرای اتفاقی میلاد و مهران با هم دوست شدند و از همان روز به بعد مهران را کمتر می‌دیدم، چون احساس می‌کردم میلاد که بچه پولداری است، باعث جدایی من و مهران شده، تصمیم به انتقام‌گیری اسیدی گرفتم و نقشه‌ام را به اجرا رساندم.»

 

بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران اداره ١٦ پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

 

 اخبار حوادث  - شهروند 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------