انهدام باند سرقت در خانه مجردی/ دستگیری نادر کلک و دارودسته‌اش



رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش گفت: باند نادر کلک در منطقه چیذر پس از تهیه خانه مجردی در پی عملی کردن اقدامات مجرمانه خود بودند اما سرنخ‌های باقی‌مانده در صحنه جرم دست آن‌ها را رو کرد. 

سرهنگ علیرضا ناصری‌نژاد در گفگ با  مهر دربارهٔ جزییات عملیات پلیس در دستگیری متهمان گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت لوازم و محتویات خودرو، موضوع در دستور کار عوامل تجسس قرار گرفت که در نتیجه با بررسی و تجمیع مستندات موفق به پیدا کردن سرنخی از سارقان شدند.

 

  اخبار حوادث  ,خبرهای  حوادث , باند سرقت

 

رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش افزود: سارقان در قالب یک تیم چهار نفره و با تهیه خانه مجردی در منطقه چیذر به صورت باندی با عنوان باند نادر کلک اقدام به فعالیت‌های مجرمانه از قبیل سرقت، تهیه و توزیع مواد مخدر و خرید و فروش اموال مسروقه می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه با تعقیب و مراقبت‌های انجام شده سرانجام در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه تعداد چهار نفر از اعضا این باند دستگیر شدند.

 

ناصری نژاد بیان کرد: در بازجویی‌های فنی صورت گرفته متهمان به تعداد ۸۰ مورد سرقت‌های لوازم ومحتویات خودرو و خرید و فروش اموال مسروقه و تهیه و توزیع مواد مخدر اعتراف کردند.

 

این مقام انتظامی افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد یکی از متهمان دستگیر شده به جرم سرقت و خرید اموال مسروقه از سوی شعبه ۱۲ بازپرسی دادسرای ناحیه سه ونک تحت تعقیب کیفری است و همچنین این فرد و یکی دیگر از اعضا این باند از سابقه داران و سارقان حرفه‌ای هستند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: پس از تکمیل تحقیقات با توجه به اعتراف متهمان و کشف اموال مسروقه، متهمان جهت شناسایی مالباختگان و دستگیری دیگر همدستانشان در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------