ریزش آوار جان ۳ نفر را در خدابنده گرفت



رئیس مرکز مدیریت حوادث استان زنجان با اشاره به جان باختن سه تن در اثر ریزش کناره‌های چاه در اثر گودبرداری برای امدادرسانی به یک مصدوم گفت: وضعیت یک فرد که داخل چاه گرفتار شده نامعلوم است. 

  علیرضا زراعتچی در گفت‌وگو با تسنیم در زنجان اظهار داشت: ساعت یک و 39 دقیقه بامداد امروز پنج نفر به داخل یک گودال در اثر گودبرداری و ریزش کناره‌های گودال آن کردند که سه نفر جان خود را از دست دادند.

 

وی در مورد جزئیات این حادثه ابراز کرد: عملیات امدادرسانی در روستای "استرود" زرین‌رود از توابع خدابنده از ساعت 16 و 47 دقیقه روز گذشته به علت مسمومیت یک نفر داخل چاه با گاز منواکسید آغاز شد و یک دستگاه آمبولانس اورژانس، تیم کوهنوردی هلال احمر و آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فورت‌های پزشکی استان زنجان افزود: به دلیل عدم وجود تجهیزات لازم با هماهنگی مسئولان محل تصمیم به گودبرداری از کناره چاه با یک دستگاه لودر گرفته شد که در ساعت یک و 15 دقیقه بامداد امروز به علت ریزش کناره‌های گودال پنج نفر به داخل آن سقوط می‌کنند.

 

وی با اشاره به اینکه دو نفر سالم و بدون هیچ گونه مصدومیت از زیر آوار بیرون می‌آیند، بیان کرد: دو نفر از نیروهای هلال احمر و یک نفر از مردم عادی بدون علائم حیاتی و با احیای قلبی ریوی به درمانگاه زرین‌رود اعزام می‌شوند که فوت دو نفر در درمانگاه تأیید و یکی از مصدومان به بیمارستان امیرالمومنین اعزام می‌شود اما به علت شدت آسیب ها در آنجا فوت می‌کند.

 

زراعتچی با اشاره به اینکه یک نفر داخل چاه است، تصریح کرد: وضعیت فرد داخل چاه نامعلوم است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------