آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

جزئیات قتل سه کودک توسط مادر سنگدل در خراسان شمالی



   اخبارحوادث ,خبرهای   حوادث ,حوادث  روز

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی جزئیات قتل سه کودک ۳، ۶ و ۸ ساله توسط مادرشان در یکی از روستاهای توابع شهرستان سملقان را تشریح کرد و گفت: تحقیقات در خصوص انگیزه وقوع قتل و نظریه پزشکی قانونی مبنی بر احتمال جنونی آنی و یا استفاده مواد مخدر و داروهای روانگردان ادامه دارد. 

  حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در گفتگو با میزان جزئیات قتل سه کودک ۳، ۶ و ۸ ساله توسط مادرشان در یکی از روستاهای توابع شهرستان سملقان را تشریح کرد و گفت: تحقیقات در خصوص انگیزه وقوع قتل و نظریه پزشکی قانونی مبنی بر احتمال جنون آنی و یا استفاده مواد مخدر و داروهای روان گردان ادامه دارد.

 

وی افزود: این زن که شش ماهه باردار بود پس از سفر همسرش به تهران فرزندان خود را به قتل رسانده و با پرتاب خود از روی ارتفاع مقابل منزلش قصد خودکشی داشته که موفق نشده و آسیب جدی به وی و جنین وارد نشده است.

 

این مقام قضایی در استان خراسان شمالی خاطر نشان کرد: هر سه کودک با ضربات چاقو به صورت مشترک از ناحیه شکم و سر مورد جرح قرار گرفته و آثار متعدد ضربات چاقو و کبودی بر روی اجساد مشاهده شده است.

 

وی اظهار داشت: بنا بر اظهارات جد پدری مقتولان هر روز بچه‌ها به مغازه وی می‌رفتند و در روز حادثه خبری از آن‌ها نبوده و همسرش را برای سرکشی به منزل دخترش راهی می‌کند و وی با ورود به منزل متوجه فوت نوه هایش شده و با ایجاد سر و صدا اهالی روستا متوجه شده و متهم را به بهداری منتقل کرده و موضوع به پلیس گزارش می‌شود.

 

این مقام قضایی تصریح کرد: درحال حاضر متهم که به لحاظ روحی وروانی درحال نامناسبی به سر می‌برد تحت الحفظ به بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد منتقل شده و پرونده با شکایت پدر مقتولان پرونده درحال رسیدگی در شعبه بازپرسی است.

 

قدرتی یادآور شد: با تحقیقاتی که از محل سکونت متهم شده و با توجه به اظهارات شاکی و شاهدان، فقر و بی پولی دلیل وقوع این حادثه دلخراش نبوده و تحقیقات در خصوص انگیزه وقوع قتل و نظریه پزشکی قانونی مبنی بر احتمال جنون آنی و یا استفاده مخدر و داروهای روانگردان ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------