آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دانش آموز نیکشهری همکلاسی خود را به رگبار بست



یک دانش آموز دوره دوم متوسطه در شهرستان نیکشهر صبح امروز در مسیر مدرسه هدف تیراندازی همکلاسی خود قرار گرفت. 

صاحب گل صالحی  فرماندار نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این دانش آموز که از ناحیه دست و پا مورد اصابت پنج گلوله قرار گرفته هم اینک در بیمارستان بستری است.

 

وی افزود: ظاهرا بین این دانش آموز با یک دانش آموز دیگر اختلاف و درگیری قبلی رخ داده که منجر به بروز این حادثه شده است.

 

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز گفت: 2 فرد ناشناس ساعت 6 و 30 دقیقه بامداد امروز در مسیر اسپکه - لاشار نیکشهر متین درزاده دانش آموز پایه یازدهم دبیرستان شهید بهشتی این شهرستان را مورد اصابت گلوله قرار دادند.

 

وی ادامه داد: این دانش آموز که حال عمومی وی به علت اصابت هفت گلوله به بدنش وخیم گزارش شده بلافاصله به بیمارستان ایران ایرانشهر منتقل شد.

 

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پلیس بلافاصله در محل حاضر و اقدامات تخصصی را برای یافتن ضاربان آغاز کردند.

 

تلاش خبرنگار ایرنا برای گفت وگو با مسئولان انتظامی سیستان وبلوچستان نتیجه بخش نبود و با وجود تماس های مکرر با حوزه معاونت اجتماعی انتظامی استان هیچ یک در این زمینه اظهار نظر نکردند.

 

 شهرستان نیکشهر با 395 روستا، چهار بخش بنت، لاشار، آهوران و مرکزی براساس سرشماری نفوس و مسکن آبان سال 1395 تعداد 141 هزار و 894 نفر جمعیت با 37 هزار و 207 خانوار در فاصله 510 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------