انهدام باند سارقان در مازندران



فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارقان مغازه و کشف 230 فقره سرقت به ارزش20 میلیارد ریال در عملیات ضربتی پلیس آگاهی شهرستان قائم شهر خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید محمود میرفیضی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از واحدهای صنفی و مغازه‌ها در سطح شهرستان قائمشهر، موضوع در دستور کار ویژه فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی رد دو سارق مغازه که یک مرد و یک زن بوده را در یکی از مناطق مسکونی شهر شناسایی و با هماهنگی قضائی این افراد را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: متهمان به سرقت که در پوشش خریدار پس از ورود به مغازه با همکاری یکدیگر با سو استفاده از غفلت فروشنده، اقدام به سرقت می کردند در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی و 230 فقره سرقت از واحد های صنفی عرضه محصولات لوازم خانگی،خواربار فروشی و پوشاک اقرار کردند.

 

میرفیضی، عنوان کرد: متهمان همچنین به سرقت از مغازه ها با همدستی افرادی دیگر در سطح شهرستان‌های" قائمشهر، ساری، بابل، آمل، بهشهر، نوشهر، نکا"و استان"خراسان رضوی" اقرار کردند.

 

میرفیضی، خاطر نشان کرد: با دریافت مشخصات دیگر اعضای این باند، پنج متهم دیگر این پرونده شامل یک زن و چهار مرد در عملیاتی ضربتی پلیس دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آنان انواع اموال مسروقه شامل لوازم خانگی، البسه و پوشاک و چندین ثوب پارچه مسروقه کشف شد.

 

فرمانده انتظامی مازندران ارزش ریالی کشفیات اموال مسروقه را بیش از 20 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در این ارتباط سه متهم به مالخری نیز شناسایی و دستگیر شدند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

میرفیضی با اشاره به اینکه تاکنون تعدادی از مالباختگان شناسایی شدند، افزود: تلاش برای بازگرداندن اموال مکشوفه به مالباختگان با هماهنگی قضائی ادامه دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------