محاکمه پسری که ناپدری دختر مورد علاقه اش را کشت



پسر جوان که پس ازمشاجره‌ای شدید، ناپدری دختر مورد علاقه‌اش را به قتل رسانده بود، درآخرین جلسه دادگاه، برابر قضات دادگاه ابراز پشیمانی کرد و خواستار عفو و بخشش شد. 

به  گزارش  ایران  ؛  سوم آبان سال 93، با گزارش قتل مرد 51 ساله‌ای در خانه‌ای واقع در اسلامشهر، بازپرس ویژه و تیم تحقیق در محل حضور یافتند. بررسی‌های مقدماتی نشان داد قربانی ماجرا درجریان درگیری با پسر 25 ساله‌ای به نام «فرزاد» هدف چاقو قرار گرفته و کشته شده است. این درحالی بود که عامل جنایت نیز در نخستین مراحل تحقیقات، خود را به پلیس معرفی کرد. پس از اعتراف صریح متهم و تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری به ریاست محسن زالی و با حضور قاضی ابراهیم اسلامی-مستشاردادگاه- ارسال شد.

 

در ابتدای محاکمه دیروز، پسران مقتول خواستار قصاص قاتل پدرشان شدند. سپس متهم در جایگاه ایستاد و گفت: «آن روزبا دختر مقتول بیرون بودیم که ساعاتی بعد برگشتیم.اما مقابل خانه‌شان ناگهان با ناپدری‌اش روبه‌روشدیم. او هم با دیدن من عصبانی شد و سر و صدا به پا کرد. من هم درحالی که بشدت ترسیده بودم او را هدف قراردادم. البته قبول دارم که اشتباه بزرگی مرتکب شده‌ام و بشدت هم پشیمانم. حالا هم از اولیای دم خواهش می‌کنم به جوانی‌ام رحم کنند و از حق قصاص خود بگذرند.»

 

پس از پایان اظهارات متهم، قضات وارد شور شده و بزودی حکمشان را صادر می‌کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------