کشف یک جسد سوخته در خیابان هجرت تهران



جسد مرد جوانی که کاملا سوخته شده بود داخل یک جوی آب در خیابان هجرت تهران کشف شد. 

به گزارش تسنیم، ساعت 7:40 صبح امروز ماموران کلانتری 140 باغ فیض در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند جسد مرد ناشناسی را داخل جوی آب در بزرگراه اشرفی اصفهانی، خیابان 22 بهمن، خیابان هجرت کشف شده است.

 

دقایقی بعد از اعلام این خبر محسن مدیرروستا؛ بازپرس قتل ویژه پایتخت به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در صحنه جرم حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

 

بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که جسد متعلق به یک مرد حدودا 40 ساله است که به دلیل سوخته شدن جسد امکان شناسایی هویت وی وجود ندارد.

 

یکی از افرادی که در محل کشف جسد حاضر بود در اظهاراتش به بازپرس گفت: حدود ساعت 4 صبح به این دلیل که خوابم نمی‌برد مقابل پنجره منزلم آمدم و دیدم در جوی آب یک پارچه قرمزرنگ افتاده و یک قوطی شامپو روی آن قرار گرفته است، به داخل خانه رفتم و دقایقی بعد مجددا جلوی پنجره آمدم این دفعه دیدم پارچه آتش گرفته به حدی که برگ های درخت نیز سوخته بود. در نهایت به خانه برگشتم.

 

در بررسی‌ جسد، یک جراحت 20 سانتیمتری در کمر مقتول مشاهده شده است همچنین به نظر می‌رسد که وی در مکان دیگری به قتل رسیده و جسد وی به این محل آورده شده است.

 

سرانجام با دستور محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران جسد برای بررسی بیشتر و تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شده و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------