قتل خواهرزاده با پرتاب سنگ



پرونده پیچیده قتل خواهرزاده با پرتاب سنگ، پس از چهار مرحله رسیدگی به ایستگاه پایانی خود رسید. متهم، دایی مقتول است که در مقابل درخواست قصاص اولیای دم، اظهار بی‌گناهی می‌کند.

به گزارش جام‌جم، پنجم شهریور 93، کامران 24 ساله در یکی از محله‌های ورامین به دلیل اصابت سنگ به سرش کشته شد. با حضور ماموران مشخص شد، اعضای یک خانواده سر ارثیه با هم درگیر شده و به سمت هم سنگ پرتاب کرده اند که در جریان آن یک سنگ به سر کامران خورده و جانش را گرفته است. پدر و مادر کامران در تحقیقات ابتدایی، دایی خانواده به نام سعید را عامل پرتاب سنگ و قتل پسرشان معرفی کردند.

 

سعید دستگیر شد و در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. مرد 44 ساله در مقابل درخواست قصاص اولیای دم گفت: مادرم قبل از فوت از من خواسته بود، وسایلش را وقف کنم. روز حادثه برای انجام همین کار به خانه خواهرم رفتم،‌ اما او مانع شد و گفت فرش‌ها را نمی‌دهد. کمی با هم درگیر شدیم، اما اتفاق خاصی نیفتاد و من به خانه‌ام برگشتم. چند ساعت بعد، خواهرم همراه پسرش و چند نفر دیگر به سمت خانه من آمدند و سنگ‌پرانی کردند. من هم بیرون رفتم و سنگی پرتاب کردم،‌ اما آن سنگ به سر کامران نخورد و من قاتل نیستم.

 

با انکار متهم، اولیای دم پس از دو سال، دو پسر جوان را به عنوان شاهد قتل به دادگاه معرفی کردند، اما اظهارات ضد و نقیض آنها باعث شد شهادتشان مورد توجه قرار نگیرد و متهم با صدور وثیقه از زندان آزاد شود. در طرف مقابل، اولیای دم بر قصاص تاکید داشتند و قضات نیز برای مشخص شدن علت اصلی مرگ، از پزشکی قانونی استعلام گرفتند. به گفته آنها، مقتول به دلیل اصابت سنگ به سرش جان باخته و ضربات دیگر در فوتش نقشی نداشته است.

 

سرانجام صبح دیروز، آخرین جلسه محاکمه در شعبه دوم دادگاه به ریاست قاضی محسن زالی برگزار شد و متهم بار دیگر در مقابل درخواست قصاص اولیای دم، خود را بی‌گناه دانست و گفت: آن روز هر دو طرف سنگ‌پرانی می‌کردند و من هم یک قطعه سنگ پرتاب کردم، اما به سر خواهرزاده‌ام نخورد. من هیچ نقشی در قتل نداشتم و بی‌گناهم. حکم دادگاه بزودی صادر می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------