ترفند دانشجوی رمال برای سرقت طلاهای دختر همکلاسش/ او جد خانواده را عامل طلسم خانواده معرفی کرد



پسر دانشجو که تحت عنوان رمال و برای شکستن طلسم زندگی یکی از دختران همکلاسی‌اش وارد خانه طعمه‌اش شده بود، پس از بیهوش کردن مادر و دختر و سرقت 20 میلیون تومان طلا و جواهرات گریخت.

 ایران نوشت:دختر دانشجو که پس از به هوش آمدن راهی کلانتری 118  ستارخان شده بود به پلیس گفت: «از چندی قبل با  جوانی به نام اصغر که همکلاسی‌ام است حرف می‌زدیم تا اینکه وقتی در جریان مشکلات خانوادگی ما قرار گرفت مدعی شد که جدمان باعث طلسم خانوادگی ما شده. به همین علت هم زندگی ما دچار نابسامانی شده است. ابتدا حرف‌هایش را رد کردم اما وقتی با اصرار از من و مادرم خواست برای باطل کردن طلسمی که در آن گرفتار شده‌ایم به خانه ما بیاید ناچار قبول کردیم. آن روز تمام طلا و جواهرات موجود در خانه  را در اختیارش قرار دادیم. آنگاه او طلاها را داخل ظرف آبی قرار داد و پس از چند دقیقه نمایش حرفه‌ای رمالی، از من و مادرم خواست آب داخل ظرف را بنوشیم.

 

پس از نوشیدن آب بود که هر دو نفرمان بیهوش شدیم. تا اینکه  چهار روز بعد در بیمارستان به هوش آمدیم و فهمیدیم پدرم که در سفر بوده پس از چند بار تماس با خانه، نگران‌مان شده و پس از بازگشت ما را در حالت بیهوشی به بیمارستان رسانده است.»پس از این اظهارات، مأموران پلیس، با اطلاعاتی که دختر جوان دانشجو در اختیارشان قرار داده بود، اصغر 37 ساله را در  یافت آباد دستگیر کردند.

 

او نیز در بازجویی اعتراف کرد طلا و جواهرات به سرقت برده  را 3 میلیون تومان فروخته است.

 

بدین ترتیب خریدار نیز در منطقه نازی آباد دستگیر و قسمتی از طلاهای مسروقه کشف شد.

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزاف- رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ-در این باره گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم، قرار قانونی از سوی دادیار پرونده صادر شد و تحقیقات تکمیلی از متهم در دستور کار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------