راز جسد مثله شده در کرج برملا شد



رئیس پلیس آگاهی استان البرز از به سرانجام رسیدن پرونده قتل مرد جوانی پس از سه سال در کرج خبر داد. 

‌‌به‌ گزارش ‌ایسنا، سرهنگ جواد صفایی  در نشست مطبوعاتی امروز اظهار کرد:  فرمانده انتظامی استان دستوراتی در رابطه با رسیدگی به پرونده‌های جنایی و خشن معوقه استان  صادر کرده است‌.

 

وی ادامه داد: بر همین اساس رسیدگی به این پرونده ها در دستور کارکار آگاهان جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفته است‌.

 

وی در ادامه به بسته شدن پرونده یک قتل پس از سه سال در کرج خبر داد و افزود: این پرونده به فردی ۳۰ ساله با هویت معلوم که در تیر ماه سال ۹۳ جسد مثله شده وی در حاشیه کرج کشف شده بود، مربوط می‌شود.

 

 وی توضیح داد: در این ارتباط فردی که مدعی بود خودرو مقتول را چند ماه پیش از کشف جسد با ارائه اسناد دستی خریده است، مورد بازجویی قرار گرفت.

 

این مسئول افزود: متهم در ابتدا لب به اعتراف باز نکرد ولی در نهایت در بازجویی‌های پلیسی به قتل اعتراف کرد.

 

سرهنگ صفایی در خصوص اعتراف قاتل، گفت: قاتل اذعان کرده بود که مبلغ مشخصی به مقتول بدهکار بودم، هردو ما‌ به مواد روانگردان از نوع شیشه اعتیاد داشتیم، به منزلم آمده بود و شروع به مصرف کردیم. دوساعتی باهم صحبت کردیم. هنوز موعد وصول وجه بدهی‌ام به وی نرسیده بود اما او اصرار داشت که باید پیش از موعد بدهی‌ام را پرداخت کنم. پس از جر و بحث در منزل خودم با وی درگیر شدم و او را مورد ضرب و شتم قرار دادم، در همین حین یکباره نفسش بند آمد و متوجه شدم که فوت کرده است.

 

رییس پلیس آگاهی استان افزود: در نهایت قاتل به جهت امحاء آثار قتل، چاقویی را از آشپزخانه برداشته و مقداری تینر تهیه و جسد را مثله کرده و در نقاط مختلف شهر شبانه رها کرده بود.

 

وی اظهار کرد: قاتل  قسمت‌های جسد را در داخل کوله پشتی و چمدان قرار می‌داد و به جهت اینکه اثری از انگشتانش بر روی وسایل مورد استفاده قرار نگیرد، آنها را به همراه مثله شده‌ به آتش می‌کشید.

 

رئیس پلیس آگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: با دلایل و اعترافات متهم صحنه قتل و محل‌های رهایی مثله شده جسد بازسازی شد و متهم که فردی ۳۴ ساله و دارای سوابق کیفری است با قرار بازداشت موقت در راستای تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس قرار دارد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------