هادی ساعی به دادسرای جنایی احضار شد



  اخبارحوادث  ,خبرهای حوادث ,هادی ساعی

تکواندوکار سابق تیم ملی در رابطه با مرگ عمویش در باشگاه سوارکاری او، به دادسرای جنایی احضار شد. 

به گزارش جام‌جم، دو متهم پرونده با هم برادر هستند و به‌ عنوان پیمانکار حمل زباله با شهرداری تهران کار می‌کردند. آنها بعدازظهر 12 فروردین سال 94 زمانی که شهردار منطقه 22 از آنها خواسته بود به جمع‌آوری زباله‌های گیاهی و حیوانی باشگاه سوارکاری در حوالی چیتگر اقدام کنند، با مرد جوان و عموی 60 ساله او در باشگاه سوارکاری درگیر شدند که در ادامه این دعوا و درگیری، مرد سالخورده فوت کرد.

 

در ارتباط با این فوت مشکوک پرونده‌ای در دادسرای جنایی تشکیل و در تحقیقات معلوم شد، محل سوارکاری متعلق به هادی ساعی، تکواندوکار سابق تیم ملی بوده و مرد فوت شده عموی اوست.

 

همچنین تحقیقات شاهدان نشان می‌داد میان آن دو و دو پیمانکار شهرداری دعوا و درگیری رخ داده و پیمانکاران چوب به دست داشته‌اند. در ادامه این درگیری عموی سالخورده فوت کرد و هادی ساعی از ناحیه پا مصدوم شد.

 

دو پیمانکار شهرداری بازداشت شدند و در تحقیقات پلیسی گفتند در مرگ مرد 60 ساله نقشی نداشته‌اند و فقط با او و برادرزاده‌اش بر سر جابه‌جایی زباله‌ها دعوا و درگیری داشته‌اند، حتی کتک هم خورده‌اند. این دو متهم در برابر اتهام تسبیب در فوت عموی مرد ورزشکار قرار گرفته و روانه زندان شدند. این در حالی بود که تحقیقات نشان می‌داد مرد فوت شده پیش از مرگ عمل جراحی قلب انجام داده و پزشکی قانونی نیز اعلام کرد مرگ او براثر سکته قلبی بوده است.

 

متهمان پرونده مدرک پزشکی قانونی در ارتباط با زد و خورد در این دعوا را به دادسرا ارائه کردند اما مرد ورزشکار که می‌گفت در حادثه مصدوم شده مدارک پزشکی قانونی خود را ارائه نکرد. با گذشت دو سال از این حادثه، تکواندوکار سابق تیم ملی به دادسرای جنایی تهران احضار شد تا بزودی در مواجهه حضوری با دو متهم پرونده قرار بگیرد و ابعاد جدید این پرونده فاش شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------