قاتل شوهر در یک قدمی طناب دار



  اخبار حوادث ,خبرهای  حوادث  ,حوادث  روز

با تائید دیوان‌عالی کشور، زنی که با همدستی خواهر نوجوانش، شوهر خود را کشته بود در یک قدمی طناب دار قرار گرفت.

به گزارش جام‌جم، 7 دی 93، جسد مردی جوان به نام رامین در خانه اش کشف شد. کارآگاهان پلیس آگاهی تهران در همان ابتدای تحقیقات به سوسن، همسر رامین مشکوک شدند و او را دستگیر کردند.

 

این زن در بازجویی‌ها به قتل رامین با همدستی خواهر نوجوانش و مردی دیگر اعتراف کرد و گفت: «من و شوهرم اختلافات زیادی با هم داشتیم و مدام دعوا می‌کردیم. زندگی‌ام به تلخی می‌گذشت تا این که با پسری به نام امیر آشنا شدم. او به من پیشنهاد ازدواج داد و وقتی از مشکلاتم به او گفتم، پیشنهاد کرد رامین را با خوراندن ماده مسموم بکشیم. روز حادثه، همراه خواهر 14 ساله‌ام نیلوفر به داروخانه رفتیم و مقداری قرص خریدیم. آنها را در آبمیوه ریختیم و نیلوفر آن را به شوهرم داد. رامین با خوردن آبمیوه بیهوش شد و پس از پنج دقیقه فوت کرد.»

 

با ثبت این اعترافات، نیلوفر و امیر نیز دستگیر شدند اما هر دو ادعای بی‌گناهی کردند. با این حال، کیفرخواست پرونده به اتهام قتل عمد برای هر دو خواهر و معاونت در قتل برای امیر، صادر شد و برای رسیدگی در اختیار شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی قرار گرفت. در جلسه دادگاه، اولیای‌دم برای هر دو خواهر درخواست قصاص کردند سپس سوسن و نیلوفر، خود را بی گناه دانستند و قتل را گردن هم انداختند.

 

امیر هم گفت: «من هیچ ارتباطی با سوسن نداشتم و فقط چند بار او را در مغازه‌ام دیده بودم. اگر پرینت تماس‌هایم را بررسی کنید، متوجه بی‌گناهی‌ام می‌شوید.»

 

با بررسی پرینت تماس‌ها، صحت حرف‌های امیر ثابت شد و قضات برای صدور حکم وارد شور شدند. آنها سوسن را به قصاص محکوم کردند، نیلوفر را به پنج سال نگهداری در کانون اصلاح و تربیت و امیر را هم تبرئه کردند. این احکام در دیوان عالی کشور تائید شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------