مردی برادر زنش را دار زد و زنش را از ارتفاع پرتاب کرد



داماد در دو جنایت جداگانه هم برادرزنش را کشت و هم زنش.

 «خبرجنوب» نوشت:چند سال قبل ساكنان منزلی در منطقه نورآباد ممسنی با شنیدن فریادهایی ،پلیس را خبر كردند. محل حادثه خانهاي كوچك بود كه وقتي پلیس به آنجا رسيد، شلوغ شده بود. ماجرا اما وقتي جنايي شد كه مردی به مأموران گفت جسد حلق آویز پسر جوانی در منزل کشف شده است.ماموران پس از حضور در محل جسد مرد جوانی را که به دار آویخته شده بود مشاهده کردند . در بررسی های اولیه اینگونه به نظر می رسید که این مرد جوان خودکشی کرده است پس از بازدید دقیق محل جسد این جوان به پزشکی قانونی منتقل شد.

 

در این خصوص پرونده ای تشکیل و تحقیقات اولیه آغاز شد. در تحقیقات اولیه ماموران احتمال دادند که وی خودکشی کرده است اما با این وجود تحقیقات خود را در این رابطه متمرکز کردند.

 

نقشه هولناك

در حالی که دو هفته از این ماجرا می گذشت مشخص شد که این مرد ابتدا خفه شده و قاتل یا قاتلین پس از آن برای رد گم کردن صحنه ساختگی خودکشی را طراحی کرده اند.در حالی که تحقیقات در این رابطه ادامه داشت ماموران با خبر شدند که جسد زنی جوان در دره ای اطراف ممسنی کشف شده است.

 

از این رو بلافاصله به محل رفته و با جسد زن جوانی که چند روز از قتلش می گذشت روبه رو شدند. پس از آن به دستور بازپرس پرونده، جسد این زن به پزشکی قانونی انتقال یافت و پرونده جدیدی در این رابطه گشوده شد.

 

در ابتدا ماموران دریافتند که جسد مربوط به خواهر جوانی است که دو هفته قبل جسد حلق آویزش را در خانه ای پیدا کرده بودند از این رو احتمال دادند که این دو خواهر و برادر قربانی یک جنایت شده اند.

 

با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

با شروع تحقيقات پليسي مشخص شد كه عامل جنایت داماد این خانواده بوده است.

 

بررسيها نشان ميداد كه اين مرد و همسرش از مدتي قبل دچار اختلاف شده بودند.

 

ماموران در ادامه تحقيقات و در بررسي سرنخ هایی به دست آوردند كه نشان ميداد قاتل پس از جنایت متواری شده است. در چنين شرايطي بازپرس جنايي دستور بازداشت وي را صادر كرد و مأموران راهي خانه او شدند و مرد جوان را دستگير كردند.

 

اظهارات عجيب

متهم در جريان بازجوييها ادعا كرد كه برای انتقامجویی دست به این جنایت هولناک زده است. وي در ادامه گفت: سالها پيش با دختر جواني آشنا شدم. رفته رفته به هم علاقه مند شديم و با وي ازدواج كردم.

 

اوايل زندگي خوبي داشتيم اما به مرور همسرم مدام بهانه ميگرفت. از همان زمان بود كه اختلافات ما شروع شد. از مدت ها قبل تصمیم گرفته بودم که برادرزن و همسرم را به قتل برسانم. ابتدا نقشه قتل برادرزنم را طراحی کرده و در یک موقعیت مناسب ابتدا او را خفه کرده و سپس جسد را دار زدم. میخواستم که صحنه را خودکشی جلوه دهم. در این مدت بدون اینکه کسی به من شک کند در تمامي مراسم نیز شرکت داشتم.

 

وی ادامه داد: دو هفته از قتل برادرهمسرم گذشته بود که نقشه قتل همسرم را طراحی کردم او را اطراف ممسنی برده و سپس از دره ای پرتاب کردم.

 

متهم در تحقیقات اولیه به قتل اعتراف کرد. وی هم اکنون در حالی در بازداشت بسر می برد که گره های کوری همچنان در این پرونده وجود دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------