مشخص شدن علت قتل سه عضو خانواده گچسارانی



فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساعت 6:50 دقیقه بامداد روز دوشنبه، ۱۳ آذرماه جوانی ۲۷ ساله به کلانتری ۱۲ شهرستان گچساران مراجعه و به قتل پدر و ۲ برادر خود اعتراف کرد. 

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «مهدی انصاری» در جمع خبرنگاران گفت: پس از گزارش این جوان، مأموران نیروی انتظامی به محل حادثه اعزام و صحت این وقایع را با مستندات تأیید کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: این حادثه یکشنبه شب رخ داد و قاتل دو برادر معلول و پدر ۸۴ ساله خود را در یک خودرو پراید سوار کرد و آن‌ها را به بیرون از شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران انتقال داد.

 

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مقتول برادران خود را به نزدیکی آبشار کیوان برده و آن‌ها را به داخل آب هل داده و چون هیچ کدام مهارت شنا نداشتند در آب غرق شدند.

 

انصاری تصریح کرد: این جوان سپس پدر خود را در روستای گناوه در ۱۵ کیلومتری شهر دوگنبدان با اسلحه کمری به قتل رساند.

 

وی ادامه داد: بنا به اظهارات این قاتل 27 ساله، خستگی از پدر و برادران علت قتل ذکر شده است.

 

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با همکاری امدادگران، دستگاه‌های اجرایی متولی و مردم جسد دو برادر عصر دیروز از آب بیرون کشیده شد و جسد هر سه نفر برای بررسی تشریفات قانونی به شهر دوگنبدان منتقل شد.

 

انصاری یادآور شد: از رسانه‌های ارتباط جمعی درخواست داریم تا هنگام وقوع چنین حوادثی پیش از انعکاس برای اطلاع‌رسانی دقیق موضوع را از متولیان امر و منابع رسمی پیگیری کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------