حمله سارقان خشن به خانم مهندس



  اخبارحوادث ,خبرهای حوادث ,سارقان

سارقان چاقو به دست که با حمله به خانم مهندس او را زخمی و کیفش را سرقت کرده بودند، با بررسی دوربین‌های مداربسته دستگیر شدند. 

به گزارش جام‌جم، چهارم آبان امسال مردی با کلانتری 103 گاندی تهران تماس گرفت و از حمله سارقان به زن همسایه‌شان و زخمی کردن وی در ساختمانی در محله جردن خبر داد. ماموران با جضور در محل، به تحقیق از همسایه‌ها پرداختندکه معلوم شد سارقان دو نفر بودند و با سرقت کیف شاکی و زخمی کردن او متواری شده‌اند.

 

پرونده با توجه به سرقت مقرون به آزار، برای ادامه تحقیقات به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ارسال شد و با دستور بازپرس ایرد موسی، رئیس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 تهران، تحقیقات برای دستگیری دو سارق پژو سوار آغاز شد.

 

با بهبود حال زن جوان ماموران به تحقیق از او پرداختند که گفت: من مهندس برق هستم. روز حادثه وقتی وارد پارکینگ شدم، مردی به سمتم حمله کرد و با تهدید چاقو کیفم را قاپید. در این هنگام همدستش هم به من حمله‌ور شد و با چاقو زخمی‌ام کردند. بعد از سرقت و زخمی کردن من، از محل فرار کردند.

 

با شکایت این زن، ماموران به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف ساختمان پرداختند و توانستند تصویر سارقان و شماره پلاک خودرویشان را به دست آورند؛ بنابراین دستور توقیف خودرو صادر شد. جست‌وجوها ادامه داشت تا این‌که با گذشت یک ماه از این ماجرا خودروی مورد نظر دریکی ازمحله‌های آبیک شناسایی و توقیف شد.

 

راننده آن به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران انتقال یافت و درجریان تحقیقات مدعی شد اشتباهی دستگیر شده، چرا که راننده آژانس است و از شاکی سرقت نکرده است. با توجه به انکار متهم، او در مواجهه حضوری با شاکی قرارگرفت که وی را شناخت و به عنوان یکی از دو سارق خشن معرفی کرد. همین کافی بود متهم سکوت خود را بشکند و اعتراف کند.

 

متهم به افسر تحقیق گفت: من قصد سرقت نداشتم و فریب دوستم را خوردم. او یک دزد سابقه‌دار است که به اتهام سرقت موتورسیکلت اکنون در زندان کرج به سر می‌برد .

 

با اعتراف وی، همدست او نیز در زندان شناسایی و برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد و در بازجویی به این سرقت اعتراف کرد .

 

تحقیقات از این دو متهم برای رازگشایی از دیگر جرایم آنها ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------