قتل، سرقت مسلحانه و 8 گروگانگیری در کارنامه آدم ربایان



فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری آدم ربایان مسلح و اعتراف به 8 فقره گروگان گیری، سرقت مسلحانه و قتل، و رهایی 2نفر گروگان در عملیات منسجم پلیس این شهرستان خبر داد. 

به گزارش میزان، سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی و ربوده شدن 2 نفر، تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی و اطلاعات شهرستان برای شناسایی متهم یا متهمان و آزادی گروگان ها تشکیل و بلافاصله کار خودرا آغاز کردند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: آدم ربایان پس از ربایش این افراد، طی تماس با خانواده آنها، خواستار دریافت مبالغی برای آزادی شان شدند.

 

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با انجام اقدامات پلیسی گسترده و بابکارگیری تمام امکانات، موفق شدند هویت و مخفیگاه عاملان این آدم ربایی را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات منسجم توسط یگان های تخصصی و تکاوران پلیس ایرانشهر، آدم ربایان مسلح را در مخفیگاهشان در دستگیر کنند.

 

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه در بازرسی از منزل آدم ربایان تعداد دو قبضه سلاح غیر مجاز به همراه 9 تیغه خشاب و 250 عدد تیر جنگی و یک جفت پلاک خودرو به همراه سه دستگاه خودرو و مقادیری موادر مخدر از نوع تریاک کشف شد، افزود: با دستگیری آدم ربایان و اعتراف به گروگان گیری، گروگان ها پس از 45 روز آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

 

وی ادامه داد: آدم ربایان در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس به 8 فقره گروگان گیری، سرقت مسلحانه و قتل در ایرانشهر و سایر شهرستان ها در طی دو سال گذشته اعتراف کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان خاطر نشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و درصورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع می کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------