دادستان پارس آباد: در پرونده قضایی آتنا با یک قاتل سریالی مواجه ایم



دادستان شهرستان پارس آباد با بیان اینکه جسد آتنا در پارکینگ مرد رنگرز پیدا شد، گفت: پرونده آتنا اصلانی یک ابر پرونده محسوب می شود که در کنار این پرونده تعداد پرونده ای هم مفتوح و به جریان می افتد.

به گزارش پایگاه آران مغان، سید عبدالله طباطبایی در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده قتل آتنا اصلانی اظهار داشت: جسد این کودک در پارکینگ خانه قاتل که در یک بشکه پلاستیکی جاسازی شده بود کشف شد.

 

وی با بیان اینکه جسد کشف شده در پارکینگ قاتل، توسط همسر و برادر قاتل به کلانتری گزارش شده بود، افزود: پرونده آتنا اصلانی یک ابر پرونده محسوب می شود که در کنار این پرونده تعداد پرونده ای هم مفتوح و به جریان می افتد.

 

دادستان شهرستان پارس آباد با اعلام اینکه ما مجبور بودیم بعضی خبرها رو رسانه ای و بعضی را مخفی کنیم چون روند پرونده سری بوده است، تصریح کرد: استراتژی که دادسرای شهرستان اتخاذ کرد به این نتیجه رسید که این پرونده بصورت سری رو به جلو حرکت کند و ضمن اینکه پرونده آتنا در این دادسرا در جریان بود به این نتیجه رسیدیم در کنار پرونده آتنا که پرونده اصلی ما بود، همزمان پرونده های مرتبط دیگری با این پرونده نیز بررسی و رمزگشایی شود.

 

طباطبایی افزود: همان اوایل افتادن این اتفاق، توسط بازپرس اکبری به این نتیجه رسیدیم که پرونده آتنا می تواند برای ما سرنخ هایی از پرونده های قبلی که در گذشته رخ داده و سربه مهر مانده را حل کند.

 

وی اظهار داشت: حس شم قضایی ما در این پرونده ما را با این مواجه کرد که ما با قتل سریالی مواجه هستیم و اگر برخی مواقع اطلاع رسانی نشده یا اطلاع رسانی به موقع انجام نشده و بصورت ناقص بوده از این حیث بود.

 

دادستان پارس آباد افزود: درخواست ما از اصحاب رسانه این است که یاریگر ما باشند و در کنار سوق دادن احساسات مردم به سمت آرامش، از اظهارات و گمانی زنی بی جا خودداری کرده و کارها را به دادسرا، مرجع انتظامی و اداره آگاهی و امنیتی واگذار کنند.

 

طباطبایی با بیان اینکه خبرنگاران در مصاحبه هایشان این را مدنظر قرار دهند که شخص مصاحبه کننده و مصاحبه دهنده حتما دستی بر پرونده داشته باشد، گفت: انتظار ما ازاصحاب رسانه و خبرنگاران این است که اطلاع رسانی را تنها از طریق مراجع قضایی و مسئولین ذیربط انجام دهند و از انتشار اخبار گمانه زنی ها از سوی اشخاص و مسوولان غیر مرتبط با که باعث به تاخیر افتادن و مداخله در روند رسیدگی به پرونده می شود، خودداری کنند.

 

دادستان پارس آباد این را هم گفت: به شدت و بدون فوت وقت روی پرونده آتنا و دنبال پرونده های مرتبط با این پرونده هستیم که در این زمینه سرنخ هایی به دست آمده و اقداماتی انجام شده است که متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

وی با تاکید بر اینکه این پرونده قتل نیز به مانند سایر پرونده های قتل یک پرونده عادی است که هر روزه در نقاط مختلف کشور و دنیا اتفاق می افتد، تصریح کرد: آنچه که بیش از همه سبب حساسیت این پرونده می شود، سن و سال و جنسیت مقتول و عقبه گرم مردمی است.

 

طباطبائی خاطرنشان کرد: جسد دختر بچه جهت تشییع جنازه و انجام مراحل کفن و دفن امروز  به خانواده اش تحویل داده خواهد شد.

 

به گزارش آران مغان، انتشار خبر دستگیری مرد رنگرز و اعتراف به قتل آتنا کوچولو در پارکینگ منزل او، خشم مردم پارس‌آباد را به همراه داشت. تا جایی که آنها با تجمع در مقابل مغازه مرد جنایتکار، شیشه‌های مغازه را شکستند و آنجا را تخریب کردند. در این میان سیدعبدالله طباطبایی، دادستان پارس‌آباد با حضور در بین مردم آنها را به آرامش دعوت کرد و قول داد که در اسرع وقت به این پرونده رسیدگی خواهد شد. او از مردم خواست که به‌کار روزمره‌ خود بپردازند و احساساتشان را کنترل کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------