آموزش و پرورش: مقصر حادثه اتوبوس راهیان نور راننده تویوتا بود / 4 مصدوم هنوز در بیمارستان هستند



مدیر کل آموزش و پرورش البرز گفت: ۳۱ نفر از مصدومان حادثه رانندگی سوسنگرد از مراکز درمانی مرخص شده‌اند

خسرو ساکی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حادثه رانندگی عصر روزگذشته در محور سوسنگرد 35 نفر مصدوم و چهار نفر ( یک راوی، یک مربی و دو دانش آموز) جان خود را از دست دادند.

 

وی ادامه داد: از میان مصدوم شدگان این حادثه 31 نفر‌ با اتمام مراحل درمانی و کسب سلامت عمومی از مراکز درمانی مرخص شده و تنها چهار نفر تحت درمان قرار دارند.

 

این مسئول افزود: ‌از میان مصدومان این حادثه ‌یک مربی و سه دانش آموز به دلیل آسیب دیدگی بیشتر در بیمارستان گلستان اهواز بستری هستند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: خوشبختانه وضعیت این مصدومان رو به بهبودی است و ‌احتمال اینکه امروز از بیمارستان ترخیص شوند، وجود دارد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اشاره به تلاش برای رسیدگی مناسب به وضعیت مسافران این اردو افزود: تیم اعزامی از استان قبل از سپیده دم امروز در اهواز مستقر شده تا فرآیند سازماندهی مسافران راهیان نور نظرآبادی با سرعت بیشتری مورد پیگیری قرارگیرد.

 

ساکی ادامه داد: در حال رایزنی هستیم تا دانش آموزان و مربیان راهیان نور نظرآبادی امروز از طریق هوایی یا راه آهن به استان بازگشت داده شوند.

 

وی اضافه کرد: در این حادثه راننده تویوتا مقصر بوده و مراحل قانونی رسیدگی به این موضوع به طور کامل طی خواهد شد.

 

وی گفت: خانواده‌های دانش آموزان نسبت به سلامت و خدمات رسانی کامل به فرزندانشان در این حادثه‌ مطمئن باشند و بدانند نیازی به حضور آنها در خوزستان نیست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------