اختلاف 500 میلیونی انگیزه رفیق‌کشی شد +عکس



پرونده مردی که در جریان اختلاف حساب مالی 500 میلیون تومانی دوستش را کشته و جسد او را دفن کرده بود، به دادگاه کیفری استان تهران ارسال می‌شود. 

به گزارش جام‌جم، در این پرونده خسرو متهم است که در جریان اختلاف حساب 500 میلیون تومانی با دوستش، او را در شرکت خود در میرداماد کشته و جسد مقتول را در شمال کشور دفن کرده است. متهم با کشف جسد، صحنه قتل را بازسازی کرد و روانه زندان شد. او با گذشت ده ماه از دستگیری‌اش برای آخرین جلسه تحقیقات به دادسرای جنایی تهران منتقل شد.

 

خسرو ـ متهم به قتل ـ به قاضی پرونده گفت: با اجاره دفتری در میرداماد واردات خودرو انجام می‌دادم. حتی در روزنامه آگهی می‌دادم که سند برای دریافت وام اجاره می‌دهیم. من کلاهبردار سابقه‌داری بودم که با گرفتن مرخصی از زندان بیرون آمده بودم، به همین خاطر مقتول از من پول گرفت و با نام جعلی «پوریا» شرکتم را به ثبت رساند. او در زمینه واردات خودرو در شرکتم 500 میلیون تومان سرمایه‌گذاری کرد.

 

وی افزود: بعد از آن دچار مشکل شدیم، آن روز به محل کارم آمد و چک 500 میلیون تومانی‌اش را خواست. من و دوستانم کتکش زدیم و با بستن دست و پایش او را داخل یکی از اتاق‌ها انداختیم که دست و پایش را باز کرد. تیغ موکت‌ بری را برداشت تا من را بزند که آن را گرفتم و چند ضربه به سمتش انداختم تا او را بترسانم که زخمی شد و فوت کرد. جسد را داخل کاور پلاستیکی جاسازی کرده و به منطقه پلور برده و دفن کردم.

 

  اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث ,حوادث روز

 

  اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث ,حوادث روز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------