دستبرد سریالی دزدان خانوادگی به مغازه‌ها



کاسکوهای میلیونی هم نتوانستند از دست باند سارقان خانوادگی فرار کنند. اعضای این باند، یک زن و شوهر و پسرشان هستند که با همدستی دو نفر دیگر، حدود 40 مغازه را مورد سرقت قرار داده و اقلامی مانند طوطی کاسکو، لباس، برنج و ... را با خود برده بودند.

به گزارش جام‌جم، چندی پیش مردی با مراجعه به آگاهی پایتخت از دستبرد به مغازه‌اش خبر داد و گفت: «من پرنده فروش هستم. امروز ظهر وارد مغازه‌ام شدم و دیدم پنج کاسکویم به ارزش 10 میلیون تومان به سرقت رفته است.»

 

سارقان با استفاده از کلید یدک، قفل کرکره مغازه شاکی را باز کرده و وارد آنجا شده بودند. تحقیقات برای شناسایی آنها آغاز شده بود که بتدریج ده‌ها مغازه‌دار از نقاط مختلف تهران نیز به کلانتری مراجعه کردند و از سرقت مشابه خبر دادند.

 

آنها از صنوف مختلف بودند و بین شان لباس‌فروش، برنج فروش، فروشنده تجهیزات رایانه، کفش فروش و ... وجود داشت. سرانجام با انجام چهره‌نگاری و بررسی دوربین‌های مداربسته، هویت پنج مجرم سابقه‌دار در سرقت‌ها به‌دست آمد و همه‌شان دستگیر شدند.

 

صبح دیروز، جلسه محاکمه متهمان در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی برگزار شد و 40 شاکی تقاضای برگشت اموالشان را کردند سپس متهمان در جایگاه ایستادند و جرم خود را قبول کردند.

 

یکی از آنها گفت: «ابتدا مغازه‌ها را تحت نظر می‌گرفتیم سپس در فرصت مناسب با استفاده از شاه‌کلید وارد مغازه‌شان می‌شدیم. دو نفر از ما هم سر کوچه کشیک می‌دادند. ما هرچه را که به دستمان می‌رسید سرقت می‌کردیم.» حکم دادگاه بزودی صادر می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------