دستگیری عامل هتک حیثیت در فضای مجازی



 
 اخبار حوادث - سرپرست پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان خبر داد
دستگیری عامل هتک حیثیت در فضای مجازی

سرپرست پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان از دستگیری عامل هتک حیثیت و نشر اکاذیب علیه یک زن جوان در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ مصطفی طلوعی گفت: در پی شکایت خانمی جوان مبنی بر اینکه صفحه ای در یکی از شبکه های اجتماعی در اینترنت با انتشار اکاذیب باعث هتک حیثیت وی شده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ طلوعی ادامه داد: با پیگیری های فنی و پلیسی انجام شده فردی که از دوستان دوران تحصیل شاکی بود، در این زمینه شناسایی شد و با دستور قضایی، دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

سرپرست پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی انجام شده اعتراف کرد که در زمان تحصیل با شاکی آشنایی داشت و از وی خواستگاری کرد که با شنیدن جواب منفی، با قصد انتقام جویی و کینه به ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت شاکی اقدام کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد،خاطر نشان کرد: انتشار اکاذیب در فضای مجازی علیه اشخاص حقیقی و حقوقی جرم است و پلیس فتا با مرتکبان به شدت برخورد می کند.

سرپرست پلیس فتا استان زنجان به شهروندان توصیه کرد: با توجه به قابلیت های فضای مجازی و انتشار سریع اطلاعات در این فضا، کاربران برای حفظ حریم خصوصی خود هرگز اطلاعات، عکس و فیلم های شخصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.
 اخبار حوادث - پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------