آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

زورگیران منطقه ابوسعید دستگیر شدند+عکس



 
 اخبار حوادث - شاکیان به پلیس مراجعه کنند
زورگیران منطقه ابوسعید دستگیر شدند+عکس

۲ مرد جوان که در منطقه ابوسعید اقدام به زورگیری از شهروندان می‌کردند با تلاش مأموران پلیس دستگیر شدند.

به گزارش فارس، در روز 17 آبان سال 92 از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره زورگیری به کلانتری 112 ابوسعید اعلام شد؛ با حضور مأموران کلانتری در محل و بررسی های اولیه مشخص شد که جوانی که از ناحیه دست مورد اصابت ضربه چاقو قرار گرفته، مورد زورگیری و سرقت کیف همراه خود توسط سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت قرار گرفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع زورگیری و به دستور شعبه دوم دادیاری دادسرای امور جنایی تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته پس از حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی، در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: در ساعت 20:00 روز 17 آبان در خیابان ولی عصر – خیابان شهید ژیان پناه به صورت پیاده در حال تردد بودم که ناگهان مورد حمله یک جوان قرار گرفتم که با چاقو مرا تهدید و اقدام به سرقت کیف دستی همراهم کرد؛ در حین سرقت، از این جوان درخواست کردم تا حداقل مدارک شناسایی داخل کیف را با خود نبرد اما او با چاقویی که همراه خود داشت ، ضربه ای به دستم زد که باعث خونریزی شدید آن شد ؛ تعدادی از شهروندان و عابرین پیاده با مشاهده صحنه زورگیری قصد کمک کردن داشتند اما این جوان با تهدید سلاح سرد و قدرت نمایی تهدید کرد که اگر کسی به او نزدیک شود، مرا با چاقو خواهد زد و پس از آن به سرعت سوار یک دستگاه موتورسیکلت هوندا 125 آبی رنگ با یک نفر سرنشین شد و به سرعت از محل دور شد.

 

اخبار,اخبار حوادث,زورگیران منطقه ابوسعید


در مورخه 07/02/1393 دو سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به زورگیری یک دستگاه گوشی تلفن همراه در محدوده میدان منیریه می نمایند ؛ تعدادی از شهروندان منطقه که متوجه زورگیری سارقین از یکی از اهالی محل شده بودند با چند دستگاه موتورسیکلت و خودرو به تعقیب سارقین پرداخته و نهایتا یکی از شهروندان با زدن خودرو سواری خود به موتورسیکلت سارقین آنها را متوقف می نماید اما سارقین پس از متوقف شدن بلافاصله با چاقو و قمه همراه خود اقدام به قدرت نمایی در محل می نمایند.

همزمان با تعقیب و گریز مردم و سارقین ، تیم ضربت سرکلانتری هشتم که به صورت نامحسوس در محدوده میدان منیریه در حال گشت زنی بود، متوجه موضوع شده و به تعقیب سارقین می پردازد که در حین انجام عملیات دستگیری ، یکی از مأمورین تیم ضربت سرکلانتری هشتم مورد اصابت ضربه چاقو از سوی احدی از سارقین قرار گرفته اما سرانجام هر دو متهم دستگیر و در همان بازرسی اولیه از آنها ، چندین دستگاه گوشی تلفن همراه کشف می شود.

با انتقال دو متهم به پایگاه هشتم پلیس آگاهی، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از متهمان تعقیب پلیس آگاهی به نام حجت . ق ( 23 ساله ) شدند که در زمان دستگیری و با هدف عدم شناسایی ، خود را با نام مجعول علی معرفی کرده بود؛ بررسی سوابق حجت حکایت از 5 فقره سابقه زورگیری و کیف قاپی و تحت تعقیب قرار داشتن وی از سوی اداره هجدهم ، پایگاه هفتم و پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ داشت؛ طی این مدت نیز حجت بهمراه همدست خود بنام پوریا . خ ( 21 ساله و یکی از بچه محل های خود ) اقدام به تشکیل گروه سارقین زورگیر نموده و با توجه به تحت تعقیب قرار داشتن از سوی پلیس آگاهی در مخفیگاهی مجردی واقع در محدوده منطقه دروازه غار زندکی می کردند.

با وجود انکار متهمان مبنی بر عدم ارتکاب سرقت ها !!! کارآگاهان پایگاه هشتم با بررسی شکایت های مشابه موفق به شناسایی تعدادی از مالباختگان نمودند که همگی به شیوه و شگردی مشابه مورد سرقت کیف، گوشی های تلفن همراه ، طلا و جواهرات از جمله گردنبند و ... قرار گرفته بودند.

 بررسی شیوه و شگرد سرقت ها و شناسایی "حجت" به عنوان سارق اصلی و زورگیر اموال مالباختگان نشان داد که حجت به صورت پیاده و بعضا به شیوه زاغ زنی اقدام به شناسایی افراد دارای کیف دستی حاوی پول، گوشی های تلفن همراه گران قیمت و یا طلا و جواهرات کرده است؛ در ادامه و پس از شناسایی مالباخته توسط حجت، در حالیکه پوریا با موتورسیکلت در محل حضور داشت حجت با تهدید چاقو و قمه اقدام به زورگیری نموده و بلافاصله پس از سرقت سوار موتورسیکلت شده و بهمراه پوریا از محل متواری می شد.

سرهنگ کارآگاه میرزکی، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران ، با اعلام این خبر گفت: با شناسایی دهها مالباخته در مناطق مختلف شهر تهران از جمله خیابان کارگر ، میدان منیریه ، خیابان جمهوری ، امیربهادر ، وحدت اسلامی و ... و شناسایی دقیق و کامل متهمان از سوی مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر هر دو متهم از سوی مقام قضایی صادر شده است.

لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمان شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در میدان حر – انتهای خیابان 12 فروردین مراجعه نمایند ؛ همچنین از شهروندانی که از سایر اقدامات مجرمانه متهمان بویژه متهم اصلی پرونده اطلاعاتی در اختیار دارند درخواست می شود تا از طریق شماره تماس 21866013 هرگونه اطلاعات خود را در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.
 اخبار حوادث - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------