جزییات جنایت خیابان جردن: مردی که هدفون در گوش بچه‌هایش گذاشت و همسرش را خفه کرد!



معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ جزییات جنایت مردی را که شب گذشته اقدام به خفه کردن همسرش کرده و سپس قصد خودکشی داشت، تشریح کرد.

 ایسنا نوشت: سرهنگ مکرم در این باره گفت: حوالی ساعت 21:30 شب گذشته خبر یک مورد وقوع قتل در خیابان جردن به کلانتری 103 گاندی اطلاع داده شد که در پی آن ماموران کلانتری در محل حاضر شده و مشاهده کردند مردی 39 ساله اقدام به قتل همسر جوانش کرده و رگ دست خود را نیز زده است که بلافاصله این فرد به بیمارستان منتقل شده و جسد نیز به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

 

وی با اشاره به تشکیل پرونده در این زمینه و رسیدگی با آن در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره جزییات آن گفت: متهم به قتل حدود 16 سال پیش با همسر خود ازدواج کرده و در کار تولید پوشاک بوده اما از مدتی قبل اعتیاد شدیدی به مصرف موادمخدر پیدا کرده به طوری که در ماه‌های اخیر شغل خود را از دست داده و مخارج زندگی‌اش از سوی خانواده‌اش تامین می‌شد.

 

وی با بیان اینکه این مرد دارای دو فرزند دختر 15 ساله و پسر 5 ساله است گفت: در روز جنایت این مرد فرزندانش را به اتاق خواب انتقال داده و با گذاشتن هدفون در گوششان، آنها را مشغول کرده و سپس همسرش را به قتل رسانده است. شواهد به جا مانده بر روی جسد نشان دهنده این است که هیچ‌گونه ضرب و شتم بر روی بدن مقتول وجود نداشته و به احتمال زیاد متهم همسرش را خفه کرده است.

 

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه شواهد حاکی از این است که متهم پس ارتکاب قتل اقدام به مصرف قرص کرده است، گفت: این فرد در حالی که حال عمومی مناسبی نداشت با شئی برنده اقدام به بریدن دستش کرده و پس از آن با خانواده‌اش تماس گرفته و موضوع را اطلاع داده است که با حضور خانواده‌اش در محل و مشاهده این صحنه، پلیس در جریان ماجرا قرار گرفته است.

 

مکرم با اشاره به تشکیل پرونده برای این فرد گفت: این مرد هم‌اکنون در بیمارستان به سر می‌برد و پس از آن برای کشف علت دقیق جنایت تحقیقات از وی آغاز خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------