تجاوز راننده مسافرکش به دختر شهرستانی که برای آزمون به تهران آمده بود



چندی پیش دختر جوانی هراسان و سراسیمه خود را به مأموران پلیس رساند و از راننده خودرویی شکایت کرد که او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود.

ایران نوشت:  دخترپریشان حال به مأموران گفت: دانشجوی فوق لیسانس حقوق هستم و برای شرکت در آزمون وکلا از شهرستان محل زندگی‌ام با هواپیما به تهران آمده بودم، از فرودگاه به زیرپل سیدخندان آمدم و آنجا هم سوار خودروی پرایدی شدم تا مرا به محل برگزاری آزمون ببرد. به‌دلیل اینکه راه را بلد نبودم راننده وارد خیابان‌های خلوت شد و من هم بدون اعتراض سکوت کردم  تا اینکه او به محل خلوتی رسید و خودرواش را متوقف کرد. تازه آن موقع بود که متوجه شدم در دام یک شیطان صفت افتاده‌ام.

 

بعد هم با التماس ازاو خواستم به من وآینده‌ام رحم کند، اما افسوس که آن دیو صفت بی‌رحمانه مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. بعد از آن هم مرا از ماشین بیرون انداخت.ضمن اینکه تهدید کرد از من فیلم وعکس گرفته و اگر حرفی به پلیس بزنم تصاویرم را در اینترنت منتشر خواهد کرد.

 

پس از شکایت دختر جوان، تحقیقات از سوی کارآگاهان پلیس آغاز شد و پس از بررسی‌های صورت گرفته راننده شیطان صفت دستگیر شد که تحقیق از او آغاز شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------