آتش‌ سوزی عمدی دختر 2.5 ساله را به کام مرگ برد



آتش‌ سوزی عمدی صبح امروز در یک زیرزمین مسکونی در یزد منجر به نجات شش نفر از ساکنان و متاسفانه مرگ یک دختر 2.5 ساله شد. 

به گزارش  ایسنا، معاون عملیات سازمان آتش‌ نشانی یزد با اشاره به این که گزارش حادثه ساعت 4:54 صبح امروز پنجم آذرماه به سامانه 125 گزارش شده است، گفت: بلافاصله سه دستگاه خودروی عملیاتی از ایستگاه‌های شماره پنج و هفت شهر یزد به محل حادثه که در بلوار امام رضا(ع) بود، اعزام شدند.

 

وی افزود: اولین گروه از آتش‌نشانان از ایستگاه شماره پنج کمتر از دو دقیقه به محل حادثه رسیدند که در بدو ورود به محل با صحنه‌ای مواجه شدند که شعله‌های آتش تمام فضای منزل را فرا گرفته و دود حاصل از آن آسمان را تیره و تار کرده بود.

 

محمدرضا رحیمی ادامه داد: آتش نشانان خیلی سریع همزمان با اجرای عملیات ایمن سازی، با استفاده از دستگاه تنفسی به داخل زیرزمین رفته و عملیات اطفای حریق و جستجو را آغاز و در کمترین زمان ممکن حریق را مهار و هفت نفر از ساکنان را به بیرون از خانه منتقل کردند.

 

وی با بیان این که کانون این حریق در سه نقطه از زیرزمین یعنی اتاق خواب و دو قسمت از اتاق پذیرایی بوده است، اظهار کرد: براساس مشاهدات و مذاکرات بعمل آمده با شاهدان در محل مشخص شد این آتش‌سوزی، عمدی و بر اساس انتقامجویی بوده است.

 

وی افزود: آتش نشانان بعد از تحویل مصدومین به اورژانس، محل را تحویل عوامل پلیس 110 داده و به ایستگاه‌های خود مراجعت کردند.

 

معاون آتش‌نشانی یزد با اشاره به این که در این حریق مادر خانواده 31 ساله به شدت دچار سوختگی و دختر 2.5 ساله‌اش به علت استنشاق دود متاسفانه فوت شده است، بیان کرد: پنج نفر دیگر از ساکنان آن زیرزمین که دو نفر آنها از اقوام، میهمانان و اهل زابل هستند، دارای حال عمومی خوبی هستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------