پشیمانی مرد همسرکش از جنایت 20 ساله



«20 سال با عذاب وجدان قتل همسرم زندگی کردم. با کابوس صحنه جنایت از خواب بیدار می‌شدم. امیدوارم خدا مرا به خاطر این گناه ببخشد.» این بخشی از آخرین دفاعیات مردی سالخورده است که 20 سال بعد از قتل همسرش دستگیر شد. 

به گزارش جام‌جم، هاشم 63 ساله در جریان دعوا با همسرش باعث مرگ او در خانه‌شان در شرق تهران شد. او بعد از جنایت فرار کرد و 20 سال مخفیانه به زندگی‌اش ادامه داد تا این‌که عذاب وجدان باعث شد اوایل آبان امسال به کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس برود و خود را تسلیم کند.

 

با تشکیل پرونده قضایی در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، با دستور بازپرس محسن مدیرروستا، مرد همسرکش روانه زندان شد. این درحالی بود که بعد از دستگیری وی، سه فرزندش با حضور در نزد بازپرس پرونده، پدرشان را بخشیدند.

 

متهم پرونده برای آخرین جلسه بازپرسی از زندان به شعبه ششم دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به بازپرس جنایی گفت: من فقط بر اثر یک لحظه عصبانیت و بگومگو باعث مرگ همسرم شدم، او را دوست داشتم و هیچ وقت فکر نمی‌کردم باعث مرگ او شوم. آن روز بعدازظهر از محل کارم به خانه آمدم. روی راه‌پله‌های منتهی به حیاط با همسرم روبه‌رو شدم، بر سر مسأله‌ای پیش پاافتاده دعوایمان شد. او را از پله‌ها هل دادم تا کنار برود که تعادلش را از دست داد و از 9 پله سقوط کرد. بالای سرش رفتم، غرق در خون بود. ترسیدم و در نبود بچه‌ها مقداری پول و لباس برداشتم و فرار کردم. در این 20 سال مدام کابوس روز جنایت را می‌دیدم.

 

متهم پس از تحقیقات با تجدید قرار قانونی به زندان بازگشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------