جزئیات جدید از قتل برادرزن در نزاع شبانه خیابان مرتضوی



درگیری در خیابان مرتضوی یک بار توسط ماموران پلیس خاتمه پیدا کرد اما دفعه دوم رنگ جنایت به خود گرفت.

به گزارش مهر، شب گذشته وقوع یک درگیری مقابل خانه‌ای واقع در خیابان مرتضوی به کلانتری ۱۱۲ ابوسعید اعلام شد. با حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد درگیری میان دو نفر به نام‌های ابوالفضل۴۰ ساله و تقی ۴۲ ساله که با یکدیگر نیز دارای رابطه خویشاوندی هستند به وقوع پیوسته که نهایتاً با دخالت مأموران درگیری بین این دو نفر خاتمه پیدا کرد و تقی به خانه خود رفت.

 

با پایان درگیری مأموران محل را ترک کردند، اما هنوز از محل حادثه فاصله زیادی پیدا نکرده بودند که به آن‌ها اعلام شد که دقیقاً در همان مکان قبلی در خیابان مرتضوی، مجدداً درگیری این‌بار شدیدتری از سر گرفته شده است. بلافاصله مأموران به محل مراجعه و این بار مشاهده کردند که ابوالفضل توسط تقی (برادرزن‌اش) مورد اصابت ضربه چاقو از ناحیه سینه قرار گرفته است.

 

بلافاصله تقی توسط مأموران دستگیر و با توجه به شدت جراحت، ابوالفضل به بیمارستان منتقل شد.

 

در ساعت یک بامداد به کلانتری ۱۱۲ ابوسعید اعلام شد که ابوالفضل بر اثر شدت ضربه وارده شده به ناحیه حساس بدن جان باخت که بلافاصله موضوع به قاضی کشیک ویژه دادسرای امور جنایی و پلیس آگاهی اعلام شد.

 

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

  اخبارحوادث,خبرهای   حوادث ,حوادث روز

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهم پرونده در اعترافات اولیه عنوان داشته است که انگیزه درگیری مجدد او با مقتول بواسطه فحاشی از سوی مقتول بوده است. تحقیقات در خصوص این جنایت و مشخص شدن علت و انگیزه اصلی وقوع در مراحل مقدماتی قرار دارد و متهم پرونده نیز با قرار بازداشت موقت و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------