ادعای عجیب مرد آدم‌ ربا



مرد جوان که سابقه آزار کودکان را در پرونده‌اش دارد، هنگام ربودن پسر 12 ساله با تیزهوشی طعمه‌اش دستگیر شد. متهم مدعی شد او را با برادرزاده‌اش اشتباه گرفته و آدم‌ربایی در کار نبوده است. 

به گزارش جام‌جم، 15 دی امسال مردی با پلیس تهران تماس گرفت و از دستگیری مردی آدم‌ربا در حوالی خیابان قزوین خبر داد.

 

در ادامه ماموران کلانتری برای بررسی ماجرا در آنجا حاضر شدند که معلوم شد گزارش صحت دارد.

 

یکی از مغازه‌داران به افسر تحقیق گفت: بعد از رفتن مشتری‌ام، پسری 12ساله که بشدت گریه می‌کرد، وارد مغازه‌ام شد. بعد از صحبت با او متوجه شدم مردی درحال ربودنش بوده که توانسته از دست وی فرار کند. از مغازه بیرون رفتم که مرد آدم‌ربا با دیدن من گریخت. با کمک همسایه‌ها او را دستگیر کرده و کتک زدیم.همان موقع پدر پسر نوجوان هم که متوجه ماجرا شده بود نزد ماموران آمد و گفت: پسرم برای دیدن دوستش از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت. وقتی در جست‌وجوی او به خیابان آمدم، متوجه آدم‌ربایی شدم.

 

در این مرحله متهم به آدم‌ ربایی همراه پسر 12 ساله به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد.

 

پسر نوجوان به افسر تحقیق گفت: مرد جوان زمانی که به سمت خانه‌مان می‌رفتم به سمتم حمله کرد، دستم را گرفت و به زور با خود برد که بسختی از دستش فرار کرده و به مغازه‌داری پناه بردم. نمی‌دانم اگر این مرد گرفتار نمی‌شد قرار بود چه بلایی بر سرم بیاورد.

 

ماموران به تحقیق از متهم 35 ساله پرداختند که او مدعی شد پسر نوجوان را با فرد دیگری اشتباه گرفته است.

 

با تشکیل پرونده‌ای در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، با دستور بازپرس بخشوده، متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

 

ماموران به بررسی سوابق کیفری متهم پرداختند که معلوم شد او زمستان سال گذشته نیز به اتهام آزار و اذیت اطفال بازداشت شد و مدتی در زندان بود که با سپردن وثیقه آزاد شده بود.

 

ماموران دوباره از متهم تحقیق کردند که او این بار ادعای عجیبی را مطرح کرد و به افسر تحقیق گفت: آن روز به طور اتفاقی از آن خیابان عبور می‌کردم که این پسر 12 ساله ر ا دیدم. او شباهت بسیاری به برادرزاده‌ام داشت و به گمان این‌که اوست، به سمتش رفتم و دستش را گرفتم تا با خود به خانه‌مان ببرم که وی داد و فریاد راه انداخت و از دستم فرار کرد. بعد هم مردم بر سرم ریختند و کتکم زدند. آدم‌ربایی در کار نبود.

 

در جریان تحقیقات، ماموران به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد او دروغ می‌گوید و با ربودن پسر نوجوان قصد آزار او را داشته که موفق نشده است.

 

مرد جوان به اتهام شروع به آدم‌ربایی بازداشت و روانه زندان شد. تحقیقات برای رازگشایی از دیگر جرایم وی ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------