راز سربه مهر قتل زن میانسال



مادربزرگ و سه نوه دختری‌اش با گذشت شش سال از پیدا نشدن قاتل زن میانسال به دادسرای جنایی تهران آمدند و درخواست دیه از بیت‌المال کردند. 

به گزارش جام‌جم، ساعت یک و 45 دقیقه بامداد 31 فروردین سال 91 مردی با پلیس پایتخت تماس گرفت و از قتل زنی میانسال در خانه اجاره‌ای در بلوار دادمان حوالی شهرک غرب تهران و زخمی شدن دختر جوان او خبر داد.

 

بعد از این تماس بود که ماموران کلانتری 134 در آنجا حاضر شدند. آنها مشاهده کردند زن میانسال با ضربه‌های متعدد چاقو از پای در آمده است و لکه‌های خون او روی درو دیوار اتاقش پاشیده شده و وسایل خانه به هم ریخته است. دختر جوان مقتول که دانشجو بود نیز با ضربه‌های چاقو زخمی شده و در آمبولانس مقابل خانه شان قرار دارد.

 

شوهر سابق مقتول در محل جنایت به افسر تحقیق گفت: من و مقتول سه دختر داشتیم و چند سال قبل از هم جدا شدیم. در جریان تحقیقات پلیسی معلوم شد خودروی پژوی 206 مقتول سرقت شده که دستور توقیف خودرو و بازداشت راننده آن صادر شد.

 

دختر نجات یافته مقتول هم به اداره دهم پلیس آگاهی تهران احضار شد و دربازجویی به افسر تحقیق گفت: نیمه شب صدای بازو بسته شدن در را شنیدم. بیدار که شدم به اتاق‌نشیمن رفتم، اما کسی در آنجا نبود. دوباره به اتاقم بازگشتم و خوابیدم. دقایقی نگذشته بود که ناگهان از خواب پریدم و مرد جوانی را که چاقو به دست داشت، بالای سرم دیدم.

 

دختر نجات یافته ادامه داد: آن مرد با تهدید سوئیچ خودروی مادرم، کارت بانکی و کلید گاوصندوق او را می‌خواست. فریاد زدم تا مادرم به کمکم بیاید که نیامد. خواستم فرارکنم که آن مرد غریبه با چاقویی که داشت مرا بشدت زخمی کرد. بعد با سرقت کارت بانکی، مقداری پول و سوئیچ خودرو با پارچه دست و پایم را بست و فرار کرد. وقتی صدایی نیامد بسختی دست و پایم را بازکردم و به اتاق مادرم رفتم که با جسد او رو‌به‌رو شدم. از همسایه‌ها کمک خواستم و بعد تلفنی ماجرا را به پدرم خبردادم.

 

تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این که معلوم شد پول از حساب بانکی مقتول برداشت شده و خودروی سرقتی از او نیز چندروز بعددر محله دیگری بدون سرنشین کشف شد. در جریان تحقیقات پلیسی دو مردکه حوالی خانه مقتول دیده شده بودند،شناسایی و بازداشت شدند‌؛ اما وقتی معلوم شد آنها در این قتل نقشی نداشتند، آزاد شدند.

 

تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری ادامه داشت و با گذشت شش سال از این جنایت، ماموران موفق به دستگیری قاتل فراری نشدند. این در حالی بود که دیروز مادر مقتول و سه دختر مقتول با حضور در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران به بازپرس محسن مدیر روستا گفتند که چون قاتل مادرشان پیدا نشده است، خواستار دریافت دیه از بیت‌المال هستند بنابراین با توجه به خواسته خانواده مقتول، قرار شد بعد از تائید خواسته آنها پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شود تا به این خانواده دیه تعلق بگیرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------