بر ملا شدن راز قتل یک زن در کرج پس از ۴ سال!



رئیس پلیس آگاهی استان البرز از برملا شدن راز قتل زنی در کرج پس از چهار سال خبر داد.

 مهر نوشت:  سرهنگ جواد صفایی صبح شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در پلیس آگاهی استان برگزار شد، از افشای راز قتل زنی که در سال ۹۲ در شهرستان کرج به قتل رسیده بود خبر داد و اظهار کرد: این زن با هویت معلوم و مشخص در منزل خود به قتل رسید که پرونده وی به دلیل فراری شدن مظنون اصلی که از تبعه افغان بود، ابتر ماند.

 

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در ادامه با بیان اینکه کارآگاهان اداره آگاهی هیچگاه پرونده ای را راکد کنار نمی گذارند، عنوان کرد: طی اقدامات پلیسی انجام شده در هفته گذشته مظنون به محض ورود به کشور در یکی از شهرهای شمالی دستگیر شد.

 

وی گفت: متهم ابتدا منکر هرگونه ارتکاب به قتلی بود اما پس از مواجهه با دلایل کارآگاهان پلیس آگاهی لب به اعتراف گشود و اقرار کرد: با انگیزه سرقت وارد منزل این زن شده بودم که به دلیل مقاومت وی، او را به قتل رساندم.

 

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در بخش دیگری با اشاره به ابلاغیه های پلیس استان البرز مبنی به مبارزه با مالخران و سارقان در این استان، از انهدام باند چهار نفره سرقت از منازل که از تبعه افغانی بودند خبر داد و تاکید کرد: این باند با رصد شبانه از منازل ویلایی و آپارتمان ها، از خالی بودن این خانه ها اطمینان پیدا می کردند و بعد با زدن زنگ همسایه که از میهمان های این خانه هستیم وارد آپارتمان می شدند و سپس با استفاده از دیلم در اصلی خانه را باز و اقدام به سرقت طلا و جواهر و پول نقد این خانه ها می کردند.

 

وی با بیان اینکه این سارقان حتی گاوصندوق برخی از این خانه ها را نیز سرقت می کردند، گفت: این گاوصندوق ها را پس از خالی کردن لوازم درونی اش در بیابان های سطح شهر رها می کردند.

 

سرهنگ صفایی از اعتراف به ۴۵ فقره سرقت از منزل توسط این باند خبر داد و خاطرنشان کرد: طی تحقیقات پلیسی همه مالباختگان نیز مشخص و شناسایی شده اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------