مرد،پس از قتل همسرش پا به فرار گذاشت/ هر دو نفر،قبلا ازدواجهای ناموفق داشتند



عصر یکشنبه، ساکنان شهرک مسکن مهردرشهرستان «نکا» استان مازندران صدای فریاد و مشاجره زوج جوانی را شنیدند. اما دقایقی بعد ناگهان سر و صدا خوابید و سکوت سردی درساختمان حکمفرما شد.

  ایران نوشت: همسایه‌ها که بشدت ترسیده و نگران شده بودند ناگهان مرد همسایه را دیدند که هراسان و با سرعت خانه را ترک کرد.همسایگان که احساس می‌کردند حادثه ناگواری رخ داده است در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، ماجرا را خبردادند.

 

دقایقی بعد خودروی گشت پلیس وارد شهرک شد و مقابل در مجتمع محل حادثه توقف کرد. بعدهم مأموران با راهنمایی ساکنان ساختمان وارد مجموعه مسکونی شدند.

 

آنان در بررسی‌های مقدماتی متوجه رد خون در مقابل ورودی آپارتمان شدند. بعد هم چند بار زن جوان را صدا کردند اما چون پاسخی نشنیدند موضوع را بلافاصله با دادستانی شهرستان در میان گذاشته و با کسب دستورقضایی لازم در را باز کرده و وارد آپارتمان شدند وناگهان با پیکر خونین زن جوان در آشپزخانه روبه‌ روشدند. مأموران بسرعت اورژانس را در جریان قرار داده و امداد رسانان نیز خود را به محل حادثه رساندند. اما معاینات انجام گرفته نشان داد وی براثر اصابت کارد جان باخته است.

 

درادامه بررسی‌های مأموران مشخص شد این زن و شوهر مدتی قبل در این مجموعه ساکن شده‌اند اما به‌طورمداوم با هم اختلاف داشته‌اند.

همچنین مشخص شد زن جوان با اصابت سه ضربه کارد به سینه و شکمش به قتل رسیده است. اما برخلاف اخبار منتشر شده در فضای مجازی باردار نبوده است.در همین حال معلوم شد متهم به قتل فراری و همسرش، هرکدام در گذشته ازدواج‌های ناموفقی داشته و بعد از شکست در زندگی قبلی شان، چند ماه قبل ازدواج کرده بودند اما بشدت با هم اختلاف داشتند.

 

با توجه به اینکه متهم به قتل متواری شده است به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نکا، جسد مقتول به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات و تجسس‌های پلیسی برای دستگیری جنایتکارفراری آغازشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------