آتش‌سوزی در پارکینگ ساختمان تجاری/ سه خودرو طعمه حریق شدند



  اخبار حوادث ,خبرهای  حوادث,آتش‌سوزی

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع حریق در پارکینگ یک ساختمان تجاری اداری خبر داد. 

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد این حادثه گفت: ساعت 10:14 امروز این حادثه به سامانه 125 شهرداری تهران اعلام شد و بلافاصله سه ایستگاه با تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی با اشاره به اینکه حریق در طبقه منهای یک که پارکینگ ساختمان بود رخ داد گفت: در این طبقه شش دستگاه خودرو قرار داشت که دو دستگاه پراید و تیبا دچار آتش سوزی شدند و به دنبال آن دود غلیظی به بیرون متصاعد می‌شد. به گونه‌ای که این دود از محله‌های اطراف نیز قابل مشاهده بود.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به اینکه در طبقه همکف 10، 12 باب مغازه وجود داشت و طبقه اول مربوط به دفاتر اداری ساختمان بود اضافه کرد: دود زیادی به طبقات بالای ساختمان و ساختمان‌های مجاور در حال سرایت بود و با توجه به اینکه احتمال می‌رفت در این وضعیت افرادی محبوس شده باشند گروهی ماموریت خارج کردن این افراد را به عهده گرفتند و به این ساختمان و ساختمان‌های دیگر مراجعه کردند. گروه دیگر به طبقه منهای یک رفتند و علی رغم اینکه دود و حرارت شدیدی وجود داشت و ورود را با مشکلاتی مواجه می‌کرد آتشنشانان موفق شدند به کانون آتش سوزی برسند و قبل از اینکه چهار دستگاه خودروی دیگر دچار حریق شوند آتش را تحت کنترل درآورند.

 

ملکی ادامه داد: در پارکینگ علاوه بر خودرو لوازمی مانند فرش و پارچه به صورت ناایمن روی هم انباشته شدند و کاملا شعله‌ور بودند. البته باید بررسی شود که ابتدا این لوازم شعله ور شد و به خودروها سرایت کرد یا برعکس.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت، گفت: آتش نشانان خیلی زود توانستند آتش را تحت کنترل درآورند و حدود 50 نفر را نیز به سلامت از ساختمانی که دچار حریق شده بود و ساختمان‌های مجاور خارج کنند.

 

به گفته ملکی، در حال حاضر عوامل آتش نشانی مشغول لکه گیری و تخلیه دود هستند و تا دقایقی دیگر عملیات به پایان خواهد رسید و محل تحویل مالکان و عوامل انتظامی داده خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------