زن جوان با همدستی چند شرور دایی خودش را ربود/ فکر می کردم چمدانی که همراهش بود پر از دلار است



29شهریور سال گذشته مرد جوانی با حضور در اداره آگاهی تهران مدعی شد افراد ناشناسی او را ربوده و مورد آزار جنسی قرارش داده‌اند.

  ایران نوشت:با آغاز تحقیقات و اطلاعاتی که شاکی در اختیار پلیس گذاشته بود، دو تن از آدم ربایان به نام‌های «سیامک» و «ناصر» دستگیر شدند اما متهمان اصلی که متواری هستند همچنان تحت تعقیب قرار دارند.

 

متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها اعتراف کردند زن جوانی به نام «نسترن» با این ادعا که دایی اش-شاکی- کیفی پر از دلار دارد- از آنها خواسته او را بدزدند.

 

به‌ همین خاطر این زن نیز بازداشت شد و پرونده پس از تکمیل تحقیقات برای رسیدگی به دادگاه کیفری انتقال یافت.

 

صبح دیروز زن جوان و دو همدستش از زندان به شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران- به‌ریاست قاضی بابایی- منتقل شدند و به اتهام آدم ربایی پای میز محاکمه ایستادند.

 

درابتدای جلسه شاکی 32 ساله که کفاش بود در جایگاه ایستاد و به‌ قضات گفت: روز حادثه، این دو مرد-اشاره به متهمان- با کمک همدستانشان مرا ربودند و مدام درباره کیف پر از دلار می‌پرسیدند. وقتی فهمیدند دلاری در کار نیست مرا مورد آزار جنسی قرار دادند. با این حال در آن شرایط وحشتناک چند نفرشان را شناختم و بعد از اینکه از دست آنها خلاص شدم پیش پلیس رفتم و موضوع را گزارش دادم.»

 

سپس زن جوان که خواهر‌زاده شاکی و متهم ردیف اول پرونده بود، در جایگاه قرار گرفت و گفت: «کیف بزرگی دست دایی‌ام بود که فکر کردم پر از دلار است. به همین دلیل با چند مرد شرور که از دوستانم بودند، قرار گذاشتم تا کیف را بدزدند. اما بعد فهمیدیم هیچ دلاری وجود نداشته. من در زمان حادثه همراه آنها نبودم و از اتفاقات بعد از آن خبر ندارم. حالا هم بشدت پشیمانم و تقاضای بخشش دارم.»

 

پس از اوهمدستانش نیز دربرابر قضات قرار گرفتند. یکی از آنها به‌ قضات گفت: ما اشتباه کردیم اما نفرات اصلی متواری شده‌اند. باورکنید فریبمان دادند و راحت هم به دام افتادیم.حالاهم تقاضای بخشش داریم.»پ

 

س از پایان اظهارات متهمان، قضات وارد شور شدند وقراراست بزودی حکم متهمان راصادر کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------