رازسرقت‌های سریالی دو جاری در دوربین مداربسته



ظهر 24 تیر امسال مرد میانسالی با پلیس تماس گرفت و از شناسایی دزدان مغازه‌اش خبر داد.

 ایران نوشت: با این تماس بلافاصله مأموران پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران وارد عمل شدند. آنها پس از حضور در محل حادثه، با 4 زن جوان روبه‌رو شدند که توسط اهالی و کسبه محل به دام افتاده بودند.

 

صاحب مغازه که با پلیس تماس گرفته بود در تحقیقات گفت: «روز 14 تیر چهار زن وارد مغازه‌ام شدند و شروع به پرس و جو در مورد اجناس مغازه کردند. آنها اجناس مختلفی را خواستند و در یک لحظه مغازه خیلی شلوغ شد که بعد متوجه شدم این کار آنها ترفندی برای سرقت بوده است. چرا که بعد از رفتن زنان متوجه شدم مقدار قابل توجهی از لباس‌های گرانقیمت به سرقت رفته است.

 

پس از بررسی دوربین‌های مداربسته مغازه متوجه شدم که یکی از آنها که چادر به سرش بود؛ در زمانی که همدستانش مغازه را شلوغ کرده بودند کیسه لباس را زیر چادرش مخفی کرد و آن را به سرقت برد. اما امروز متوجه همان چهار زن شدم و از آنجا که چهره آنها بخوبی در ذهنم بود، با پلیس تماس گرفتم و با کمک اهالی بازار آنها را دستگیر کردیم. بدنبال اظهارات مرد میانسال، کارآگاهان تحقیق در این خصوص را آغاز کردند تا اینکه در ادامه سه شاکی دیگر که از بازاریان و عمده فروشان لباس بودند شناسایی شدند.اما زنان جوان در تحقیقات منکر سرقت‌هایشان شدند.

 

یکی از آنها گفت: سرقت را قبول ندارم؛ ما دو جاری هستیم و دو نفر دیگر دوستانمان هستند. با آنها پشت چراغ قرمز و هنگام فروش فال و اسفند دودکنی آشنا شدیم. از آنجا که دو نفر از ما بچه داریم چند روز قبل تصمیم گرفتیم باهم به بازار برویم تا برای بچه‌هایمان خرید کنیم. روزی هم که بازداشت شدیم برای ادامه خرید به بازار رفته بودیم. سرقت کار ما نبوده است و مغازه‌داران هم به اشتباه ما را شناسایی کرده‌اند.

 

باتوجه به اینکه متهمان از سوی مالباختگان شناسایی شده و تصویر سرقت یکی از آنها توسط دوربین مداربسته یکی از مغازه‌ها ضبط شده است، آنها با قرار بازداشت روانه زندان شده و تحقیقات در رابطه با سرقت‌های احتمالی این 4 زن ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------