قتل همسر با تبر، تاوان دادخواست طلاق



مرد میانسال وقتی فهمید همسرش با مراجعه به دادگاه خانواده دادخواست طلاق و مطالبه نفقه داده، او را با ضربه‌های تبر کشت و خودزنی کرد. 

به گزارش جام‌جم، ساعت 2 بامداد 9 اردیبهشت امسال مردی با پلیس کرج تماس گرفت و از قتل زن 40 ساله‌ای در باغی حوالی ولدآباد و زخمی شدن شوهر 50ساله او در همان محل خبر داد.

 

ماموران با حضور در آنجا و بررسی صحت ماجرا، موضوع را به بازپرس حسن علایی اصل ثمرین گزارش کردند. بعداز آن بازپرس جنایی همراه تیمی از ماموران اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی استان البرز در محل جنایت حاضر شدند. بررسی‌های اولیه نشان داد زن میانسال براثر اصابت ضربه‌های جسمی برنده به قتل رسیده است. شوهرش هم زخمی شده که با هماهنگی قضایی جسد به پزشکی قانونی و پیکر مرد زخمی به بیمارستان منتقل شد. ماموران در بررسی از خانه باغ تبری خون‌آلود کشف کردند.

 

با تشکیل پرونده‌ای در شعبه 13‌بازپرسی دادسرای جنایی کرج تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت آغاز شد. ماموران با تحقیق از همسایه‌ها متوجه شدند زن کشته شده و شوهرش از مدت‌ها پیش به‌عنوان سرایدار در این خانه باغ کار و زندگی می‌کردند و از مدتی پیش متوجه درگیری و اختلاف میان این زوج شده اند و بارها صدای گریه و التماس‌های زن 40 ساله را که از سوی شوهرش کتک می‌‌خورده، شنیده‌اند.

 

با جمع‌بندی این اطلاعات تحقیقات وارد مرحله جدیدی شد. در این مرحله ماموران با شناسایی اقوام زن کشته به تحقیق از آنها پرداختند.

 

یکی از اقوام وی به افسر تحقیق گفت: این زوج مدت‌ها بود با هم درگیری داشتند. سرانجام این درگیری‌ها آن‌قدر بالا گرفت که این زن از شوهرش به دادگاه خانواده و یکی از دادسرای کرج شکایت کرد و درخواست طلاق داد.

 

همچنین خواستار دریافت نفقه شد. شوهرش از زمانی که این ماجرا را فهمید با او بیشتر دعوا می‌کردو از همسرش خواسته بود به دادگاه برود و دادخواست خودرا پس بگیرد.

 

مرد آشنا ادامه داد: یک روز قبل از جنایت زمان رسیدگی به پرونده شان بود. پس از میانجیگری چند نفراز اقوام، شوهرش قول داد دیگر او را اذیت نکند و هزینه زندگی و خرجی هم به او بدهد. بنابراین زن نیز قول داد اگر شوهرش به تعهداتش عمل کند از شکایت خود صرف‌نظر می‌کند اما انگار این مرد همه گفته هایش دروغ بود. او همسرش را به خانه بازگرداند و به قتل رساند.

 

این در حالی بود که مرد زخمی هنگام انتقال به بیمارستان اعلام کرده بود که با تبر همسرش را کشته و بعد دست به خودکشی زده است.

 

قرار است متهم پس از بهبود حالش برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------