آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

صاعقه موجب مرگ چوپان شد



مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: با وقوع صاعقه در شلیل شهرستان اردل یک چوپان جان خود را از دست داد. 

‌محسن ابراهیمی در گفت و گو با ایسنا‌ با اعلام این خبر، اظهار کرد: دو چوپان دیگر نیز در منطقه دیناران بر اثر صاعقه مصدوم شدند.

 

وی افزود: علاوه بر این حوادث، یک خودرو وانت پیکان در محور کاج به دیناران شهرستان اردل به دره سقوط کرد که این حادثه رانندگی پنج مصدوم بر جای گذاشت و موجب مرگ راننده خودرو نیز شد.

 

ابراهیمی تصریح کرد: سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام و پس از انجام اقدامات درمانی مناسب توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس مصدومان این حادثه‌ها به بیمارستان امام رضا (ع) اردل منتقل شدند.

 

وی اضافه کرد: در روز جاری در محور بروجن لردگان نیز تصادف نیسان و پیکان در ساعت 14: 15 دقیقه، دو مصدوم و چهار فوتی بر جای گذاشت.

 

ابراهیمی گفت: صاعقه در لردگان در روستای میلاس نیز در ساعت 12: 14سه مصدوم داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان فوریتهای پزشکی پس از انجام اقدامات درمانی مناسب مصدومان این دو حادثه را با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهدا لردگان منتقل کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------