قتل در ناگویا محاکمه در تهران



مرد جوانی که در جریان دعوای مافیایی در ناگویای ژاپن مرد ایرانی را کشته بود، بزودی محاکمه می‌شود. 

به گزارش جام‌جم، مرد جوان به نام رسول در جریان درگیری مافیایی مواد مخدر در خیابان ناکاگاوا در ناگویای ژاپن سی‌ام آذر 94 با جوان ایرانی درگیر شد و او را کشت‌. همدستان رسول در ژاپن و ایتالیا دستگیر شده و به جرایم‌شان اعتراف و رسول را به عنوان قاتل معرفی کرده‌اند.

 

رسول مرداد 95 با پاسپورت جعلی از طریق مرز هوایی به تهران بازگشت که بازداشت شد. با تحقیق از متهم معلوم شد که او و دوستانش در کار فروش موادمخدر در ژاپن بودند تا این‌که با یک جوان ایرانی معامله می‌کنند و سیمکارت او را به مبلغ 4 میلیارد تومان می‌خرند تا به این طریق مشتریان او را جذب خود کنند.

 

بعد از مدتی متوجه می‌شوند که فروشنده سیمکارت، با خرید سیمکارت دیگری، مشتریان را دوباره جذب خود کرده است. به همین خاطر سراغ او رفته و در جریان درگیری مرتکب قتل فروشنده سیمکارت شدند.

 

این در حالی بود که بعد از بازداشت رسول دو ایرانی که از ژاپن بازگشته بودند از وی به اتهام اخاذی 500میلیون تومانی و شکنجه و سرقت پول و طلاهایشان شکایت کردند.

 

تحقیقات نشان می‌داد که رسول عضو باند یاکوزا بوده، اما رسول در برابر اتهامات جدید سکوت کرد. عامل جنایت چند پیش در جریان آخرین جلسه تحقیقات قضایی نزد قاضی بخشوده، بازپرس شبه هفتم دادسرای جنایی تهران، دوباره جنایت را انکار کرد .

 

بررسی فیلم دوربین مداربسته محل جنایت که در اختیار پلیس ژاپن بود نشان می‌داد، رسول و دوستانش که نقاب‌هایی به چهره داشته‌اند جوان ایرانی را تعقیب کرده و بعد از طی مسافتی راهش را سد کرده‌اند و از خودروهایشان در حالی که چاقو و چوب به دست داشتند پیاده شده و وی را کتک زده‌اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------