ادعای تعرض به دختر جوان؛ واقعیت یا داستان ساختگی



دختر جوان که مدعی ‌است هنگام بازگشت از بیمارستان از سوی سه مرد افغانستانی مورد حمله قرار گرفته و یکی از متهمان به او تجاوز کرده‌، از دادگاه درخواست مجازات کرد.

 به گزارش شرق، دو شب پیش دختر جوانی به مأموران پلیس مراجعه کرد و گفت از سوی سه مرد افغانستانی مورد تعرض قرار گرفته ‌است. این دختر گفت: مادرم بیمار است و مدتی است در بیمارستان بستری شده. من هر روز به دیدن مادرم می‌روم و شب‌ها که او می‌خوابد، به خانه برمی‌گردم تا کارهایم را بکنم. شب حادثه هم طبق معمول به خانه می‌رفتم که سه مرد جوان که از لهجه‌شان پیدا بود افغانستانی هستند، به سمتم آمدند، من را به زور گرفتند و به سمت خانه‌ خود بردند و یکی از آن سه مرد که از بقیه بزرگ‌تر بود، من را آزارواذیت کرد. 

 

دختر جوان گفت: مرد جوان بعد از اینکه به من تجاوز کرد، از ترس اینکه موضوع را به پلیس خبر دهم، تصمیم گرفت من را بکشد. خانه‌اش زیر‌زمین داشت. من را به زیرزمین برد و می‌خواست با چاقو من را بزند که دو پسر دیگر واسطه شدند و گفتند نباید این کار را بکنی. با وساطت آنها زنده ماندم و از خانه بیرون آمدم. 

 

با شکایت این دختر جوان و با توجه به اطلاعاتی که او داده ‌بود، متهمان از سوی پلیس شناسایی و بازداشت شدند. در پرس‌وجو‌هایی که مأموران از این سه مرد افغانستانی انجام داد، متوجه شدند دو نفر از آنها 17‌ساله و یک نفرشان که دختر جوان مدعی بود عامل تجاوز است، 25‌ساله ‌است. متهمان آنچه را دختر جوان گفته ‌بود، رد کردند و مدعی‌ شدند این دختر قصد اخاذی دارد. 

 

مرد 25‌ساله به پلیس گفت: من چندین سال است که در ایران زندگی می‌کنم. همسر و فرزندانم در افغانستان هستند و من کار می‌کنم و برایشان پول می‌فرستم. شب حادثه ناگهان زنگ در خانه به صدا درآمد. در را که باز کردم، دختر جوانی پشت در بود. او گفت مادرش بیمار است و در بیمارستان بستری است و پول ندارد. از من پول خواست و من هم 50  هزار تومان به او پول دادم؛ اما او پول بیشتری می‌خواست. گفتم دیگر پولی ندارم. دختر جوان می‌خواست به زور از من پول بگیرد و از خانه بیرون نمی‌رفت؛ اما من قبول نکردم و او را از خانه بیرون انداختم. 

 

متهم گفت: این دختر برای اینکه بتواند از من اخاذی کند، چنین شکایتی را مطرح کرده ‌است. 

در ادامه از دو نوجوان 17‌ساله بازجویی شد. یکی از آنها مدعی شد زمان حادثه خواب بوده و اصلا در جریان چیزی که دختر جوان می‌گوید نیست، این پسر گفت: من خوابیده بودم، صبح هم که بیدار شدم، چیزی غیرعادی ندیدم و کسی هم چیزی به من نگفت. اگر اتفاقی افتاده ‌بود، حتما من متوجه می‌شدم؛ اما اصلا چیزی غیرعادی ندیدم؛ ضمن اینکه صدای درگیری هم نشنیدم. متهم سوم گفته‌های هم‌وطنش درباره اخاذی دختر جوان را تأیید کرد و گفت: ما در خانه بودیم که در زدند و دختری وارد شد. او 50 هزار تومان پول گرفت؛ با‌این‌حال می‌گفت این پول کم است و بیشتر لازم دارد. او حتی تهدید کرد اگر پول بیشتری به او ندهیم، شکایت می‌کند. ما قصد داشتیم به این دختر کمک کنیم؛ اما او که متوجه شد ما افغانستانی هستیم، سعی کرد از ما اخاذی کند و پول بیشتری بگیرد. هیچ‌کدام از گفته‌های دختر جوان درست نیست. شاید چون ما او را به زور از خانه بیرون کردیم، ناراحت شده و چنین ادعایی را مطرح می‌کند. 

 

متهمان سپس مدعی ‌شدند زیرزمینی که دختر جوان می‌گوید، اصلا وجود ندارد و کاملا دروغ است. 

 

بعد از گفته متهمان پرونده برای بررسی بیشتر و رسیدگی به این اتهامات به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده‌ شد. متهمان روز گذشته به شعبه 4 دادگاه کیفری استان تهران برده ‌شدند. آنها وقتی در برابر قضات قرار گرفتند، باز هم مدعی شدند تجاوزی در کار نبوده و دختر ایرانی قصد اخاذی دارد؛ اما دختر جوان همچنان بر گفته‌های خود پافشاری کرد. 

 

هیئت قضات برای بررسی بیشتر پرونده تحقیقات خود را آغاز کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------